//
کدخبر: ۱۸۷۳۵۱ //

روزهای حساسی را پیش رو داریم/تلاش می کنند تمرکز ما را بر هم زنند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاش می‌کنند تمرکز ما را به هم بزنند، گفت: همه تمرکزمان روی هت‌تریک قهرمانی و کسب جام حذفی است.

 روزهای حساسی را پیش رو داریم/تلاش می کنند تمرکز ما را بر هم زنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه می‌دانیم چه شرایط حساسی را در پیش داریم. در باشگاه و تیم همه عوامل و بچه‌ها هم قسم شده‌اند تا آنچه حق پرسپولیس و هوادارانش است را به دست آورند. طبیعی است که رقبای ما این را نمی‌خواهند ولی ما دست به دست هم می‌دهیم تا با همدلی و تلاش مضاعف به هت‌تریک در قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به کار برای پرسپولیس و هوادارانش افتخار می‌کنم. این جا پرطرفدارترین تیم آسیا است و مدیریت در آن و خدمت به آن نیز جزو افتخارات بزرگ کاری من خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مطرح شده درباره مدیرعامل یکی از تیم‌های حریف، گفت: منظور من در آن صحبت‌ها این بود که استقلال هم مثل ما دولتی است. مشکلاتی شبیه به یکدیگر داریم که در گیر و دار با آنها هستیم. وگرنه رقابت‌مان که همیشه به قوت خودش باقی و نمونه‌اش دربی است. من خوشحالم که در این رقابت بهتر عمل کرده و موفق بوده‌ و شادی را به هوادارانمان هدیه داده‌ایم و نظر آنها را جلب کردیم.

عرب درباره روند خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: جلسات خوبی در این ارتباط داشته‌ایم. آقای وزیر مصمم به اجرای این مسئله است. در نهایت تنها راه برون رفت فوتبال از وضعیت فعلی خصوصی‌سازی به شکل واقعی، حساب شده و درست آن است. به این منظور مهم است بستری فراهم آید که بخش خصوصی با مشاهده تجربه‌های فعلی همانند باشگاه‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز علاقمند به انتقال بخش بیشتری از سرمایه خود به این حوزه شود و افراد بیشتری هم ورود کنند. 

وی در پایان گفت: روزهای حساسی را پیش رو داریم. بدون تردید تلاش خواهد شد تمرکز ما بر هم زده شود. باید مراقب باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. با این حال افتخار هت‌تریک قهرمانی، حق این پرسپولیس و هوادارانش است و طبیعی است که نقش داشتن در پرسپولیس باعث غرور و افتخار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان