//
کدخبر: ۱۸۷۳۴۶ //

این همه شایعه‌سازی و توهین بالاخره آدم را کلافه می‌کند!

درحالیکه اینترمیلان دیشب با پیروزی 2-0 مقابل کیه‌وو به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، از رسانه‌های ایتالیایی به دلیل شایعه جایگزینی‌اش با آنتونیو کونته انتقاد کرد.

این همه شایعه‌سازی و توهین بالاخره آدم را کلافه می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

اینترمیلان، دیشب در هفته سی و ششم سری آ، دو هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها در خانه خود موفق شد کیه‌وو را با نتیجه 2-0 شکست داده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند. حالا کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای اینتر برای دومین سال پیاپی بسیار نزدیک به نظر می‌رسد و این در حالی است که این روزها در ایتالیا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده لوچانو اسپالتی در این تیم شنیده می‌شود.

اسپالتی بعد از پیروزی دیشب تیمش در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که از شایعات متعدد درباره جانشینی‌اش با آنتونیو کونته در اینتر ناراحت و عصبانی است. اسپالتی گفت:" سه ماه است که مدام همین حرفها را می‌زنند. گاتزتا دلو اسپورت سه ماه است که مدام همین چیزها را می‌نویسد. اگر یک نفر هر روز بگوید فردا باران می‌بارد، در نهایت شاید یک روز این اتفاق بیفتد".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" شما هم هر هفته همین سوال‌ها را از من می‌پرسید. من نمی‌خواهم به شما اسائه ادب کرده باشم ولی به این سوالها جواب نمی‌دهم. اگر گاتزتا دلو اسپورت دو سال است که درباره این موضوع می‌نویسد و سه ماه اخیر هم هر روز درباره‌اش نوشته و به آن دامن زده، پس باید از آنها بپرسید چون حتماً چیزی در این باره می‌دانند".

اسپالتی در ادامه گفت:" چیزهایی که می‌نویسند واقعا توهین آمیز است. با تیترهایی که خطاب به من از صفاتی مثل بی‌مصرف، توخالی و غیره استفاده می‌کنند. این همه شایعه‌سازی و توهین بالاخره آدم را کلافه می‌کند".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان