//
کدخبر: ۱۸۷۰۷۰ //

فینال جام حذفی کجا برگزار می شود؟

فینال جام حذفی به احتمال قوی این فصل در مشهد مقدس و در استادیوم امام رضا برگزار می شود.

فینال جام حذفی کجا برگزار می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات چند روز پیش در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد که دیدار پایانی جام حذفی این فصل در خرمشهر برگزار نمی شود چرا که هوای خرمشهر در زمان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی گرم است و این مسئله کیفیت بازی را کاهش می دهد.

تصمیم گیری در خصوص مکان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی به زودی انجام خواهد شد و شاید سازمان لیگ برتر دراین باره با تیم های صعود کننده به بازی پایانی هم صحبتی داشته باشد. اما بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال تمایل سازمان لیگ برتر برای برگزاری این دیدار در استادیوم امام رضای مشهد است.

یکی از دو تیم راه یافته به بازی پایانی جام حذفی تیم داماش گیلانیان است که این روزها به دلیل قضاوت ضعیف داور در بازی پلی آف با نیروی زمینی اعلام کرده در بازی پایانی جام حذفی حاضر نخواهد شد! هر چند قرار است مهدی تاج در روزهای آتی میزبان مدیران داماش باشد و آنها را از تصمیمی که گرفته اند، منصرف کند.

دیدار پایانی جام حذفی در سال های اخیر در استادیوم خرمشهر برگزار می شده است. جدا از گرمی هوا کیفیت چمن استادیوم این شهر مورد اعتراض تیم های شرکت کننده در بازی پایانی بود و حالا سازمان لیگ برتر تصمیم گرفته هر ساله بازی پایانی جام حذفی را در یک شهر برگزار کند که البته یک تصمیم حرفه ای و منطقی است و در خیلی از کشورها اجرایی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان