//
کدخبر: ۱۸۷۰۴۹ //

طرفداران خواستار جدایی مربی بلژیکی از تراکتورسازی شدند

طرفداران تیم تراکتورسازی خواستار جدایی جورج لیکنس از تراکتورسازی شدند. اتفاقی که به نظر می‌رسد محتمل است و به‌زودی رخ خواهد داد.

طرفداران خواستار جدایی مربی بلژیکی از تراکتورسازی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی در آخرین دیدار خانگی برابر پارس جنوبی نمایش خوبی نداشت و در نهایت هم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد. نتیجه‌ای که البته روی سکو‌ها زمزمه‌های نارضایتی از لیکنس را شکل داد و حتی برای دقایقی برخی از طرفداران تیم خواستار جدایی این مربی بلژیکی از تراکتورسازی شدند. اتفاقی که به نظر می‌رسد محتمل است و به‌زودی رخ خواهد داد. 

تیره‌روزی‌های تراکتورسازی از بازی با سپیدرود آغاز شد. مدیران و کادر فنی تیم بعد از شکست در این بازی به جای اینکه تیم را مدیریت کنند تا به بازی‌ها برگردند بر بحران دامن زدند و نتیجه آن شد که حالا تراکتورسازی ممکن است سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست نیاورد! این در حالی است که تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم شروع بسیار خوبی داشت و حتی مدعیانی، چون سپاهان و استقلال را در تبریز شکست داد، اما درست سر بزنگاه‌ها و در دیدار‌هایی که باید خوب بازی می‌کرد و می‌برد تا قهرمان می‌شد، کم آورد و باخت و همان‌طور که اشاره شد شاید سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد. 

وضعیت این روز‌های تراکتورسازی، اما به خوبی نشان می‌دهد مدیریت بحران اگر در تیم نباشد تیم همان‌طور که به سرعت در جاده موفقیت گام برداشته، امتیاز از دست می‌دهد و از هدفی که دارد دور می‌شود. تراکتورسازی اگر در سطح مدیریتی، یک چهره کارآمد داشت حتماً بعد از باخت تیم به سپیدرود با تدابیر خاصی که می‌اندیشید تیم را مدیریت می‌کرد و اجازه نمی‌داد تیم به خاطر یک باخت درگیر مسائل حاشیه‌ای و روحی روانی شود و در نهایت شانس قهرمانی را از دست بدهد. با این حال فوتبال ادامه دارد. اتفاقات این فصل اگر موجب درس گرفتن تراکتورسازی شود می‌تواند آینده خوبی برای این تیم بسازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان