//
کدخبر: ۱۸۷۰۴۱ //

دوست دارم برای مجیدی بازی کنم/پوشیدن لباس استقلال افتخار است

هافبک جوان استقلال گفت: آقا فرهاد خیلی باانگیزه است و از آن مهم‌تر اهمیت بالایی به جوان‌تر‌ها می‌دهد و دوست دارد کاری کند بازیکنان کم‌سن‌وسال فرصت داشته باشند.

دوست دارم برای مجیدی بازی کنم/پوشیدن لباس استقلال افتخار است
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا آذری این روز‌ها خود را برای بازگشت به تمرینات و مسابقات استقلال آماده می‌کند. فوتبالیست اهل شهرری که نتوانست در فصل هجدهم آن‌طور که دوست داشت در ترکیب تیم استقلال به میدان برود برنامه‌های زیادی برای فصل بعد و آینده فوتبالی اش در نظر دارد.

* استقلالی می‌مانی یا از این تیم می‌روی؟

قطعاً دوست دارم در تیم بمانم. همه آرزو دارند در استقلال باشند و برای این تیم بازی کنند و اسم استقلال روی لباس تن‌شان باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. 

* اما گفته می‌شد پیشنهاداتی هم داشتی؟

این روز‌ها فقط به تمرین و کار با تیم فکر می‌کنم و تمرکزم روی این است که اگر شده یک دقیقه دیگر هم در این فصل برای تیم محبوبم به میدان بروم. 

* این فصل خیلی کم برای استقلال بازی کردی؟

بله! طبیعی بود. خودم انتظار داشتم این اتفاق برایم بیفتد. من اولین فصلی بود که به عضویت تیم بزرگسالان استقلال درآمده بودم و طبیعی بود خیلی نتوانم برای تیم اصلی به میدان بروم. با این همه مصدومیت‌ها هم خیلی اوقات اذیتم کرد. 

* یک گل هم زدی؟

بله! هرگز آن را فراموش نمی‌کنم. دیدار آخر نیم‌فصل برابر سپیدرود بود که از ۵ گل استقلال گل آخر را من زدم و با آن گل نیم‌فصل برای تیم تمام شد! 

* شادی هم نکردی؟

بله! دوست نداشتم در رشت مقابل چشم هوادارانی که تیم‌شان ۴ بار دروازه اش باز شده بود برای پنجمین گل شادی آنچنانی کنم. 

* برای بازی برگشت می‌توانی باز هم برای استقلال به میدان بروی؟

این به نظر کادر فنی و پزشکی تیم بستگی دارد. شرایطم بد نیست ولی خب اصلاً نمی‌توانم در این باره نظر بدهم. این را باید از کادر فنی و پزشکی بپرسید. 

* استقلال چرا در لیگ قهرمانان کنار رفت؟

واقعاً دلم سوخت! خیلی دوست داشتم به دور بعد برسیم ولی بدشانسی دست از سر تیم بر نمی‌داشت. حتی اگر از بازیکنان الهلال و الدحیل هم بپرسید می‌گویند استقلال از آن‌ها بهتر بازی کرده است و فقط نتیجه را دادیم. تیم خوب بازی کرد و بچه‌ها غیرت گذاشتند ولی توپ‌های آخر به تور نرسیدند. می‌شد بهتر نتیجه بگیریم. با این همه یک بازی دیگر با العین مانده است. 

* مگر نتیجه اش تشریفاتی نیست؟

بله! ولی به هر حال ما استقلالیم و باید در این دیدار برنده شویم تا از حیثیت استقلال در خاک امارات دفاع کنیم. شک ندارم یکی از بهترین دیدار‌های ما در این مدت خواهد شد. 

* چطور؟

طبیعی است! آقافرهاد در العین بازی کرده و به خوبی با جو آنجا و بازی مقابل این تیم آشناست، ضمن اینکه باید ثابت کنیم ما مستحق صعود بودیم و از روی بدشانسی نتوانستیم به دور بالاتر برسیم. 

* کار با فرهاد مجیدی چطور است؟

عالی! آقا فرهاد خیلی باانگیزه است و از آن مهم‌تر اهمیت بالایی به جوان‌تر‌ها می‌دهد و دوست دارد کاری کند بازیکنان کم‌سن‌وسال فرصت داشته باشند تا خودشان را نشان بدهند. من خیلی از این روحیه آقافرهاد لذت می‌برم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم همه باید به او کمک کنیم تا در کاری که در آن پا پیش گذاشته موفق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان