//
کدخبر: ۱۸۵۶۶۵ //

تاج:وضعیت باشگاه‌های ورزشی از لحاظ مالی مناسب نیست

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به زودی سازمان اقتصادی در فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود تا منبع مناسبی برای باشگاه‌ها به وجود آید.

تاج:وضعیت باشگاه‌های ورزشی از لحاظ مالی مناسب نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر امروز مهدی تاج با حضور در مجلس شورای اسلامی دیداری با اعضای کمیسیون اقتصادی  و هم‌چنین هیئت رییسه برگزار کرد. هدف از برگزاری این جلسه این بود که پیشنهادات فدراسیون فوتبال درباره نحوه توانمندسازی اقتصادی این فدراسیون به عنوان یکی از فدراسیون‌های مهم کشور مورد بررسی قرار گیرد.

مهدی تاج در خصوص برگزاری این نشست به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: در حال حاضر وضعیت باشگاه‌های ورزشی از لحاظ مالی مناسب نیست که اگر به وضعیت آنها رسیدگی کافی و وافی نشود، حوزه‌های موفقی همانند فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مورد تهدید قرار می‌گیرد. باشگاه‌های ورزشی ما در سال جاری از لحاظ مالی تهدید شدند و به جز تیم ذوب آهن مابقی تیم‌ها نتوانستند به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا صعود کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال موضوع تشکیل سازمان اقتصادی را در مجمع خود مصوب کرده است، گفت: تشکیل این سازمان در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مورد تأکید قرار گرفت و این سازمان طی روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. با این اقدامات می‌خواهیم فوتبال روی پای خود بایستد و از منابع موجود خود استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان