//
کدخبر: ۱۸۵۰۱۴ //

توضیحات یزدانی در کمیته انضباطی/برداشت اشتباهی از صحبت های من شد!

سیاوش یزدانی روز شنبه در کمیته انضباطی حاضر شد و توضیحاتی در مورد مصاحبه پس از دیدار برابر پرسپولیس ارائه داد.

توضیحات یزدانی در کمیته انضباطی/برداشت اشتباهی از صحبت های من شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار پرسپولیس و سپاهان هرچقدر در طول 90 دقیقه کیفیت مورد انتظار را نداشت، ولی پر بود از حواشی‌. یکی از این حاشیه ها مصاحبه سیاوش یزدانی بود که البته خیلی زود توسط این مدافع با مصاحبه ای دیگر تعدیل شد و یزدانی تاکید کرد برداشت اشتباهی از صحبت هایش شده است.

با این حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خیلی زود وارد عمل شد و در شرایطی که هنوز ٢۴ ساعت از اتمام بازی سپری نشده بود، سیاوش یزدانی را به دلیل تحریک تماشاگران به خشونت تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

مدافع سپاهان به همین دلیل حضور در دیدار برابر ماشین سازی را از دست داد و روز گذشته به کمیته انضباطی رفت و توضیحاتی در مورد مصاحبه اش ارائه داد.

یزدانی روز گذشته بار دیگر توضیح داد برداشت اشتباهی از صحبت هایش شده و گفت: «جلسه خوبی با اعضای کمیته انضباطی داشتیم. من صحبت هایم را انجام دادم و اعضا هم خیلی مثبت برخورد کردند. من نیت بدی نداشتم؛ شاید کمی لحنم بد بود ولی واقعا دلسوزانه بود. از تمام اهالی فوتبال و هواداران معذرت می خواهم . همه هواداران فوتبال برای من محترمند. حرف هایی که زدم از سر دلسوزی بود و دوست نداشتم در آینده اتفاق بدی بیافتد یا خون از دماغ کسی بیاید. واقعا یک جام ارزش چنین اتفاقاتی را ندارد.»

به نظر می رسد با حرف های یزدانی و تعامل خوبی که میان او و اعضای کمیته انضباطی ایجاد شده، این بازیکن به احتمال فراوان می تواند تیمش را در دیدار حساس برابر پدیده در مشهد که از همانجا به فوتبال ایران معرفی شده، همراهی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان