//
کدخبر: ۱۸۴۷۹۷ //

اعلام زمان برگزاری بازی ایران - سوریه

یک هفته بعد از برگزاری فینال جام حذفی و بسته شدن کامل پرونده رقابت های باشگاهی ایران، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی آغاز می شود.

اعلام زمان برگزاری بازی ایران - سوریه
به گزارش فرتاک نیوز،

با ناکامی ایران در رسیدن به فینال جام ملت های آسیا 2019 عملا برنامه های تیم ملی معلق شد. این اتفاق با قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش وارد فاز جدیدی شد تا جایی که فدراسیون در فیفادی های اسفند و فروردین ماه هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم ملی نداشت تا دو بازی این روزها از دست برود.

در شرایطی که در هفته ها و ماه های گذشته گمانه زنی ها در خصوص انتخاب جانشینی مناسب برای کارلوس کی روش به اوج خود رسید و هنوز مشخص نیست این گزینه داخلی خواهد بود یا خارجی، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی بعد از جام ملت ها از روز دهم خردادماه 98، یک هفته بعد از فینال جام حذفی در تهران استارت خواهد خورد تا ملی پوشان دعوت شده برای دو بازی مقابل سوریه و کره جنوبی آماده شوند.

فدراسیون فوتبال که این روزها سخت در تلاش است تا مقدمات انتخاب سرمربی تیم ملی فراهم شود در کنار این پروسه مهم برنامه های اردوی تیم ملی را نیز تدوین کرده است که براساس آن فهرست تیم ملی بعد از آخرین بازی باشگاهی این فصل در فینال حذفی اعلام و اردو از روز دهم خردادماه در کمپ تیم های ملی استارت خواهد خورد.

همچنین برنامه و زمان دقیق اولین بازی ایران بعد از دوران کارلوس کی روش مقابل سوریه هم مشخص شد که طی آن تیم ملی روز 16 خردادماه در ورزشگاه بزرگ آزادی میزبان سوری ها با تمام ستاره های سرشناس این کشور خواهد بود. این بازی راس ساعت 19:45 دقیقه برگزار می شود تا اولین نمایش ایران بدون مربی پرتغالی مقابل دیدگان طرفداران باشد. بلافاصله بعد از این بازی کاروان ایران برای مصاف با کره جنوبی تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان