//
کدخبر: ۱۸۴۱۴۷ //

حذف شفر و پنهان شدن پشت نام فرهاد؛فرار رو به جلوی مدیران استقلال!

انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی فرار رو به جلوی مدیران استقلال و پنهان شدن پشت محبوبیت او بود.

حذف شفر و پنهان شدن پشت نام فرهاد؛فرار رو به جلوی مدیران استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

رفتار زشت و زننده ای که مدیران باشگاه استقلال با وینفرد شفر آلمانی و پسرش کردند دل هر انسان با وجدانی را به درد می آورد.

پیرمرد آلمانی را به تمرین تیم راه نداده و گوشی پسرش را که مشغول فیلم‌برداری از رختکن تیم بود ضبط کردند تا مثلا  مانع از اقدامات بعدی این سرمربی شوند در حالی که تجربه نشان داده ما هیچوقت نتوانسته ایم در تقابل با مطالبات خارجی‌ها پیروز از محکمه فیفا بیرون آییم! در نهایت همه خواهند دید که شفر و همچنین سایر طلبکاران فوتبالی تا یک سنت آخر پولشان را گرفته و دیرکرد و جریمه‌اش را هم می‌پردازیم . در این بین تنها اعتبار و آبروی فوتبال ماست که لگد کوب این بی‌مبالاتی‌ها می شود

اخراج شفر و جایگزین کردن فرهاد مجیدی که صرفا از محبوبیت و نه مقبولیت نزد هواداران برخوردار است متاسفانه اولین مورد زیر پا کشی و پشت هم اندازی در استقلال نبود. آبی‌ها در این مورد هتریک کردند چرا که هنوز ماجرای زمین زدن ناصر حجازی و منصور پورحیدری در ذهن فوتبالی‌ها باقیست!

اگر واقع بین باشیم در خواهیم یافت که حذف شفر و پنهان شدن پشت نام فرهاد مجیدی فرار به جلوی مدیران این تیم بوده است. مدیرانی که در قواره تیمی به بزرگی استقلال نیستند، کسانی که حتی از پس تامین زمین تمرین مناسب هم بر نیامده‌اند! چنین افرادی وقتی با انتقادات طرفداران تیمشان مواجه می‌شوند چاره را استفاده ابزاری از محبوبیت فرهاد مجیدی دیده و او را که هنوز به بلوغ کامل مربیگری نرسیده است به ورطه سقوط و تباهی می‌کشانند!

مجیدی مثل خیلی از قهرمانان محبوب و پرطرفدار هنوز بچه است. اگر نبود زیر بار چنین انتخاب اشتباهی نمی‌رفت. او سرمایه استقلال و فوتبال ایران است اما لباس سرمربیگری استقلال برای او‌خیلی زودرس است. البته نه اینکه شفر آلمانی کار شاقی انجام داده باشد ولی مشکل امروز آبی‌ها مربی نیست بلکه این مجموعه از ضعف مدیریتی رنج می‌برد. جذب و حفظ بازیکنان بی‌کیفیت و همیشه مصدوم که به جای یار شدن بار تیم بوده‌اند از نتایج مدیریت این افراد است. بواقع اگر قرار به تغییر و تحول در استقلال بود باید ابتدا سکان مدیریت این باشگاه را به افراد شایسته‌تر سپرده سپس در خصوص کادر فنی تصمیم‌گیری می‌شد اما در وضعیت فعلی مجیدی که جای خود را دارد، از بزرگترین مربیان دنیا هم کاری بر نخواهد آمد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان