//
کدخبر: ۱۸۴۱۰۰ //

بند قراردادی که به برانکو اجازه جدایی می‌دهد!

پس از انجام جلسات متعدد بین اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، در نهایت مسئولان این باشگاه توانستند بخش عمده‌ای از مطالبات برانکو سرمربی این تیم را آماده کنند.

بند قراردادی که به برانکو اجازه جدایی می‌دهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مشکل مالی برانکو به زودی حل خواهد شد. این مبلغ حدود ۶۰۰ هزار دلار از مطالبات برانکو است که به او پرداخت خواهد شد. پیش‌تر نوشتیم به تازگی پیشنهادی وسوسه انگیز از لیگ ستارگان قطر به دست برانکو رسیده است. برانکو گرچه در مصاحبه‌های اخیرش و در مواجهه با خبرنگاران هیچ اشاره مستقیمی به مطالبات معوقه‌اش یا پیشنهاد قطری‌ها نکرده، اما پیغام‌های روشنی به مسئولان باشگاه داده است. 

همین پیام‌ها و احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس باعث شد مسئولان این باشگاه دست به کار شده و به صورت جدی‌تر به دنبال جور کردن پول طلب این مربی بروند. مدیران باشگاه پرسپولیس به خوبی می‌دانند و آگاه هستند که برانکو چه محبوبیتی نزد طرفداران این تیم دارد و جدایی او به هر دلیلی می‌تواند واکنش منفی هواداران را در پی داشته باشد. 

بند قراردادی که به برانکو اجازه جدایی می‌دهد!

اما شاید برخی‌ها بپرسند برانکو که سال آینده هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد چگونه می‌تواند از این تیم جدا شود؟ در این ارتباط بد نیست بدانید قرارداد برانکو بسیار محکم و حرفه‌ای بسته شده است. ظاهرا‌ً بندی در قرارداد او گنجانده شده که در صورت معوق ماندن مطالباتش و یکسری شروط دیگر به این مربی کروات اجازه جدایی خواهد داد. البته نزدیکان برانکو به ما خبر دادند که خود این مربی دوست دارد در پرسپولیس بماند و تا پایان قراردادش در این تیم کار کند، اما این مهم منوط به برآورده ساختن انتظارات برانکو است که بخش بزرگ آن به پرداخت معوقات مالی او برمی گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان