تاریخ انتشار: 1398/02/05 19:36
کد خبر: 102169

پیکان 3 - پارس جنوبی 2؛ برتری شاگردان فرکی در واپسین دقایق

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم پیکان تهران و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان حسین فرکی بودند که موفق به شکست 3-2 پارس جنوبی شدند.
پیکان 3 - پارس جنوبی 2؛ برتری شاگردان فرکی در واپسین دقایق

دو تیم پیکان تهران و پارس جنوبی جم در حالی از ساعت 18 روز پنج شنبه (5 اردیبهشت ماه) به مصاف هم می روند که دو تیم نه شانس گرفتن سهمیه دارند و نه خطر سقوط را احساس می کنند. بازی با سوت رضا کرمانشاهی آغاز می گردد.

طبق معمول بازی های تیم پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس پوشش زنده تلویزیونی ندارد.

در همان شروع کار و دقیقه 4، روح الله سیف اللهی دروازه پیکان را از روی نقطه پنالتی باز می کند. چهار دقیقه بعد بازیکنان پیکان پاسخ گل زردپوشان پارس جم را می دهند.

دقیقه 8، فراز امامعلی گل تساوی پیکان را وارد دروازه گوهری می کند تا بازی با تساوی 1-1 دنبال شود.

دقیقه 44، فراز امامعلی مهاجم پیکان موفق می شود گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند. با پایان نیمه اول، شاگردان فرکی با برتری 2-1 به رختکن می روند.

نیمه دوم با سوت رضا کرمانشاهی آغاز می شود.  در دقیقه 56، محمد نوری موفق می شود گل دوم پارس جم را به ثمر برساند تا بازی بار دیگر به تساوی کشیده شود.

تا دقیقه 70، دیدار دو تیم با تساوی 2-2 دنبال می شود. پیکان در آخرین دقایق بازی موفق به زدن گل برتری خود می شود.

عیسی آل کثیر موفق شد گل برتری شاگردان فرکی را در این دیدار به ثمر برساند.

ترکیب دو تیم:

پیکان: وحید شیخ‌ویسی، سعید قائدی‌فر، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، فراز امامعلی، مهدی مومنی، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی

پارس جنوبی: احمدگوهری، حامد نورمحمدی، امیر شبانی، سعید محمدی فر، شهرام گودرزی، روح الله سیف الهی، محمد نوری، میثم نقی زاده، سید محمد ستاری، ابراهیم صالحی و حسین پور امینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxppq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان به مصاف سپیدرود می‌رود