//
کدخبر: ۱۸۲۷۵۶ //

حواشی ایجاد شده در پایان بازی بایرن مونیخ و وردربرمن

در پایان بازی بایرن مونیخ و وردربرمن، کاپیتان برمن ماکس کروسه با ژروم بواتنگ ستاره بایرن درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که اگر دخالت بازیکنان دو تیم نبود به درگیری فیزیکی کشیده می‌شد.

حواشی ایجاد شده در پایان بازی بایرن مونیخ و وردربرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ دیشب در خانه وردربرمن موفق شد با پنالتی‌ دیرهنگامی که در دقیقه 80 به نفع باواریایی‌ها اعلام شد و توسط رابرت لواندوفسکی به گل تبدیل شد، برمن را در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان در خانه‌اش از پیش رو بردارد و فینالیست شود.

بازی دراماتیک و پرحادثه بایرن و برمن باعث شده بود سطح تنش بین بازیکنان در زمین بالا باشد. بایرن ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد، سپس بازی را 2-2 مساوی دید و در نهایت با یک پنالتی موفق شد پیروزی و صعودش را قطعی کند.

برای همین در پایان بازی وقتی ماکس کروسه، مهاجم 31ساله وردربرمن که در آلمان به عصبانیت و زودجوش بودن شهرت دارد، به ادعای خود حرفهای نیشدار ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ را می‌شنود به سمت او رفته و درگیری لفظی شدید بین دو بازیکن آغاز می‌شود.

درحالیکه دو بازیکن در حال داد و فریاد زدن بر سر یکدیگر هستند پیش از آنکه دیگر بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری از راه برسند، نیکو کوواچ برای اینکه دعوای لفظی دو بازیکن به درگیری فیزیکی کشیده نشود مداخله کرده و درحالیکه در تصاویر مشخص است از این وضعیت دل خوشی ندارد، بین آنها به عنوان حائل عمل می‌کند.

کروسه در زمان اعلام پنالتی جنجالی به دلیل خطا روی کینگزلی کومان هم خشمگین شده بود. اما کروسه در گفتگو با خبرنگاران اینکه علت درگیری‌اش با بواتنگ به خاطر عصبانیت بعد از اعلام پنالتی بوده را رد کرد.

کروسه گفت:" ماجرای آخر بازی ربطی به صحنه پنالتی نداشت. موضوع این است که بواتنگ فکر می‌کرد آنها سزاوار برد بوده‌اند و باید در همان نیمه اول ما را 4-0 می‌کردند. او نباید کنار من می‌آمد و این حرفها را در گوش من می‌زد. بواتنگ باید می‌رفت و با هواداران‌شان جشن می‌گرفت نه اینکه بیاید و من را تحریک کند".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان