//
کدخبر: ۱۸۲۶۳۱ //

انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران+لینک نظرسنجی

نشریه اسپانیایی و مشهور مارکا از کاربران خود خواسته بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را انتخاب کنند.

انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران+لینک نظرسنجی
به گزارش فرتاک نیوز،

بخش بین المللی نشریه مادریدی تعداد از بازیکنان بزرگ بسیاری از کشورهای فوتبال جهان را انتخاب کرده و از کاربران خود خواسته در این نطرسنجی شرکت کرده و بهترین بازیکن هر کشور را برگزینند که نام ایران نیز در بین کشورهای مطرح شده به چشم می خورد.

علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که هر سه سابقه بازی کردن در بوندسلیگا را در کارنامه دارند، سه نامزد منتخب از سوی مارکا برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هستند که تا این لحظه علی کریمی با کسب اکثریت آرا، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حالب اینجاست اگرچه بازیکنانی مانند جواد نکونام و مسعود شجاعی سابقه بازی کردن طولانی مدت در لالیگا را در کارنامه دارند، اما نشریه مارکا نام این دو بازیکن را در بین نامزدهای ایرانی قرار نداده است.

از برخی کشورهای صاحب فوتبال مانند برزیل، آلمان، ایتالیا و اسپانیا حتی تا شش نامزد نیز برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ در این نظرسنجی حضور دارند اما به عنوان مثال پرتغال تنها با دو نماینده یعنی اوزه بیو و کریستیانو رونالدو در این بخش شرکت می کند.

شما نیز می توانید برای شرکت در نظرسنجی مارکا و انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و البته دیگر کشورها، به این سایت مراجعه کرده و رای خود را به اشتراک بگذارید.

21

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان