//
کدخبر: ۱۸۱۸۲۳ //

پراندلی در یک قدمی اخراج

سرمربی معروف تیم فوتبال جنوا ایتالیا ممکن است در روزهای آینده با حکم عزل مواجه شود.

پراندلی در یک قدمی اخراج
به گزارش فرتاک نیوز،

چزاره پراندلی در فصل جاری هر چه تلاش کرده،‌نتوانسته نتایج خوبی با تیم قدیمی لیگ ایتالیا بگیرد.وی که در سال‌های  2010 تا 2014 سرمربی تیم ملی ایتالیا بود،در تاریخ 7 سپتامبر سال 2018 مسئولیت جنوا را پذیرفت تا فرشته نجاتش شود.

اما تیم او بازی خانگی روز گذشته با تورینو را یک بر صفر باخت تا هم اکنون با 34 امتیاز  در رده شانزدهم جدول 20 تیمی سری آ باشد.

براساس اعلام روزنامه گازتادلواسپورت، وضعیت این مربی 61 ساله هم اکنون بحرانی است و مدیریت باشگاه حتی به فکر انتخاب جانشین برای وی افتاده است.

گزارشگر این نشریه عنوان کرد از نظر کسب امتیاز و کیفیت بازی، مربی پرتجربه کمتر از حد انتظار مسئولان باشگاه، کسب کرده که همین موضوع به عنوان عاملی برای انتخاب جانشین وی شده است.

این نشریه همچنین عنوان کرده انریکو پریسوزی، رئیس باشگاه اعتمادش را به پراندلی از دست داده و اکنون به گزینه‌های مثل بالاردینی فکر می‌کند.

پراندلی که مربیگری را از سال 1990 با تیم جوانان آتلانتابرگامو آغاز کرد، در همان باشگاه به عنوان مربی موقت و سپس سرمربی تیم اصلی کارکرد.

پس از آن مربیگری تیم‌های لچه، ورونا، ونزیا، آ.اس رم، فیورنتینا، گالاتاسرای ترکیه، والنسیا اسپانیا، النصر امارات را در کنار تیم ملی کشورش تجربه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان