//
کدخبر: ۱۸۱۵۵۶ //

ارزیابی صحنه های مشکوک بازی استقلال – ماشین سازی

صحنه های مشکوک بازی استقلال – ماشین سازی در برنامه شب های فوتبالی و با کارشناسی علی خسروی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی صحنه های مشکوک بازی استقلال – ماشین سازی
به گزارش فرتاک نیوز،

از جمله صحنه های مورد بحث خطای دقایق ابتدایی روزبه چشمی به روی مهاجم تیم ماشین سازی بود که چون در بیرون از محوطه جریمه رخ داده بود داور به سود تیم میهمان اعلام خطا و ضربه آزاد مستقیم کرد و به روزبه چشمی کارت زرد نشان داد. علی خسروی معتقد بود در این صحنه داور باید به روزبه چشمی کارت قرمز مستقیم را نشان می داد چرا که مهاجم ماشین سازی در فرصت آشکار گل با سید حسین حسینی متوقف شد و به واقع خطای روزبه چشمی موقعیت مسلم گل زنی را از تیم میهمان گرفت. داوود رفعتی، رییس دپارتمان کمیته داوران هم با علی خسروی هم عقیده است و در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون فوتبال داشت اشاره کرد بازیکن شماره 4 استقلال باید از زمین بازی اخراج می شد.

اما دیگر صحنه مورد بحث این بازی جایی بود که مشت توپ از سوی دخسوس موجب شد تا توپ به دست مدافع هم تیمی برخورد کند و در این صحنه استقلالی ها می گفتند داور باید به سود آنها اعلام پنالتی می کرد اما سید مهدی سید علی دستور به ادامه بازی داد. کنار خط شفر و فرهاد مجیدی بر آشفته شدند و با صدای بلند می گفتند پنالتی. اما علی خسروی روی این صحنه اعتقادی به پنالتی ندارد و می گوید توپ به دست بازیکن ماشین سازی برخورد کرده است اما او سریع دست خود را به بالا می برد تا توپ به دستش نخورد و اگر زمانی که دست را بالا برده بود توپ به دستش می خورد خطای پنالتی رخ می داد.

صحنه منجر به فرار مهدی قائدی روی پاس پاتوسی هم به زعم کارشناس داوری کار خوب سعید قاسمی کمک داور اول بازی بوده است. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت و این نتیجه استقلال را در کورس قهرمانی نگه داشت و قطعا شاگردان شفر بازی های باقی مانده را با امیدواری دنبال خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان