//
کدخبر: ۱۸۱۲۹۷ //

قربانی:مقابل پرسپولیس گلزنی کنم،صد در صد خوشحالی می کنم!

مهاجم سابق استقلال که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس را در کارنامه دارد، امیدوار است در جدال هفته آینده مقابل این تیم به برتری دست یابند.

قربانی:مقابل پرسپولیس گلزنی کنم،صد در صد خوشحالی می کنم!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی قربانی، مهاجم سپاهان با ابراز خوشحالی بابت پیروزی بزرگ و پرگل برابر سایپا، امیدوار است این نتیجه در جدال هفته آینده مقابل پرسپولیس نیز برای آنها تکرار شود و موفق به کسب سه امتیاز شوند.

وی درباره نتیجه بازی گفت: خوشحالم که بازی را بردیم. بعد از چند نتیجه نامطلوب این برد از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود و با این سه امتیاز به جمع مدعیان برگشتیم و باید راه را ادامه دهیم.

قربانی در واکنش به اهمیت دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: مهمترین بازی ما دیدار با پرسپولیس است که برای ما خیلی حساس است. امیدوارم با تلاش بچه ها و کادرفنی به امتیاز در این بازی دست پیدا کنیم.

مهاجم سپاهان درباره وعده پاداش تابش، مدیرعامل این باشگاه و اینکه آیا پاداش برای برد مقابل سایپا نیز به آنها تعلق خواهد گرفت گفت: فکر کنم منظورشان بازی با پرسپولیس بود و امتیاز آن بازی می تواند به ما کمک کند.

وی با ابراز امیدواری برای رسیدن به قهرمانی در این فصل گفت:ما تا روز آخر و لحظه آخر باید امیدوار باشیم. اگر بازی با پرسپولیس را ببریم می تواند به ما خیلی کمک کند.

قربانی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در دربی و با پیراهن استقلال در کارنامه دارد، درباره انگیزه‌هایش برای این بازی گفت:در این شرایط خیلی مهم نیست چه کسی گل بزند. ما اکنون باید تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی برابر پرسپولیس را داشته باشیم و واقعا در این شرایط حساس مهم نیست چه بازیکنی موفق به گلزنی شود.

وی در واکنش به اینکه آیا بعد از گلزنی شادی گلی نیز در ذهن دارد گفت: اگر برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شوم، صد در صد خوشحالی می کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان