//
کدخبر: ۱۸۰۸۷۳ //

هشداری به سرخپوشان؛ناامیدی ممنوع!

تراکتورسازی در حساس‌ترین زمان و سر بزنگاه در مصاف با تیم قعرجدولی سپیدرود رشت باخت تا کار این تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر سخت شود! اما به نظر می‌رسد تبریزی‌ها این باخت را بیش از اندازه برای خود بزرگ کرده‌اند.

هشداری به سرخپوشان؛ناامیدی ممنوع!
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی با حضور در رده دوم جدول اگر قهرمان نشود دست‌کم می‌تواند به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد که این افتخار کمی نیست. به خصوص که در این جدول تیمی در صدر جدول قرار دارد که فصل گذشته در آسیا دوم شده و از سد تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا گذشته است، اما شانس قهرمانی برای تراکتورسازی در این فصل از بازی‌ها از بین نرفته و تنها سخت شده است. ۵ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده و پای ۱۵ امتیاز در میان است. بر اساس معادلات ریاضی نه تنها تیم تراکتورسازی بلکه سپاهان، استقلال و پدیده هم مدعی قهرمانی هستند. مگر نه اینکه در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی تراکتورسازی حق ندارد نسبت به قهرمانی در این فصل از بازی‌ها ناامید شود و اگر ناامید شود به خود خیانت کرده است.

اکسیر خوب برای تراکتورسازی این است به جای فکر کردن به شکست برابر سپیدرود به بازی پیش‌رو فکر کند و این را با خود تکرار کند وقتی نتیجه را عقب می‌افتد حمله بی‌محابا گره‌ای از مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه موجب گل‌های بعدی حریف می‌شود. اتفاقی که در بازی با سپیدرود رخ داد. کمتر اتفاق افتاده مدافعان فرشته نجات تیم شوند و از بیخ و بن غلط بود که تیم در بازی با سپیدرود دست به حمله همه‌جانبه بزند و باید خونسرد بود و در فضای خونسردانه دست به حمله برای جبران نتیجه می‌زد. یک اشتباه نباید با اشتباه بعدی جبران شود.

در دنیای فوتبال بار‌ها و بار‌ها اتفاق افتاده تیم دوم در هفته‌های پایانی اختلاف ۵ امتیازی را جبران کرده و در نهایت قهرمان شده و تراکتورسازی باید نسبت به این اتفاق خوشبین باشد حتی اگر در نهایت این اتفاق رخ ندهد. تیم لیکنس اگر با دیدگاهی غیر از این به میدان برود حتی ممکن است جایگاه دومی را هم از دست دهد. خودزنی تراکتورسازی می‌تواند امتیازات بعدی را هم از این تیم بگیرد و این یک واقعیت محض است. اتفاقاً تیم‌های بزرگی، چون تراکتورسازی باید بیشتر از دیگر تیم‌ها ظرفیت باخت داشته باشند و خیلی زود به جریان بازی برگردند و هدف از پیش تعیین شده را دنبال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان