//
کدخبر: ۱۸۰۴۴۸ //

طاهری: چرا بعد از برد خوشحالی نکنیم؟!

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که پرسپولیس در پنج هفته پایانی لیگ برتر بازی‌های سختی دارد و آنها باید از این موضوع استفاده کنند.

طاهری: چرا بعد از برد خوشحالی نکنیم؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: بعد از نتیجه نگرفتن در دربی و همچنین بازی با سایپا، شرایط سختی ایجاد شده بود، ولی بزرگ‌ترها تیم را جمع کردند و با تلاش بازیکنان، کادر فنی و باشگاه توانستیم دو برد مهم برابر الهلال و سپاهان به دست بیاوریم. الان شرایط خوبی در لیگ قهرمانان داریم و در لیگ برتر هم در تلاش هستیم تا به رده‌های بالاتر برسیم. پنج بازی دست نخورده برای ما باقی مانده است که باید بیشترین امتیاز را بگیریم و منتظر نتایج رقیبان هم باشیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند، تأکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است، ولی تا پایان لیگ بازی‌های سختی در پیش دارد که می‌توان به بازی برابر ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی اشاره کرد. مدعیان قهرمانی در هفته‌های آینده با هم روبه‌رو می‌شوند و از طرفی ما باید از سخت بودن بازی‌های پرسپولیس استفاده کنیم. مسئله مهم این است که خودمان بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد خوشحالی کادر فنی و بازیکنان این تیم بعد از پیروزی برابر سپاهان تصریح کرد: من در این زمینه فقط یک چیز می‌گویم و صحبت خاصی ندارم. ما وقتی می‌بازیم گریه می‌کنیم، پس چرا بعد از برد خوشحالی نکنیم؟!

طاهری با اشاره به دیدار استقلال مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: با تیم خوبی روبه‌رو خواهیم شد. ما در بازی رفت هم نتوانستیم آنها را در تبریز شکست بدهیم. این بازی یکی از پنج فینالی است که در پیش داریم و محکوم به برد در آن هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان