//
کدخبر: ۱۸۰۳۴۱ //

سپیدرود تصمیم به ماندن در لیگ برتر گرفته است!

سپیدرود اگر چه خیلی دیر، اما تصمیم به ماندن در لیگ برتر گرفته است. جنس بازی این تیم در برابر تراکتورسازی نشان داد رشتی‌ها دست‌کم می‌توانند به بقای تیم خویش در جدول بازی‌ها امیدوار باشند.

سپیدرود تصمیم به ماندن در لیگ برتر گرفته است!
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی خوب سپیدرود و برد شیرین این تیم برابر تیم مدعی قهرمانی یعنی تراکتورسازی زیر سایه اشتباهات محسن فروزان قرار گرفت. در حالی که استفاده از اشتباهات حریف هم هنر است که تیم نادر دست‌نشان این هنر را داشت.

میل به پیروزی از همان دقیقه اول در بازی سپیدرود دیده شد. در همان دقایق آغازین بازی بود که مهرداد بایرامی وقتی بازیکن تراکتورسازی پاس به عقب داد به سمت محسن فروزان رفت تا با پرس او را وادار به اشتباه کند که این اتفاق هم رخ داد و اولین گل برای تیم گیلانی رقم خورد. در ادامه تیم نادر دست‌نشان جدا از دو گل دیگری که به ثمر رساند بار‌ها و بار‌ها دروازه تیم تراکتورسازی را تهدید کرد که اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت عمل بیشتری داشت حتماً با نتیجه پر‌رنگ‌تری پیروز می‌شد.

در این بازی همه از اشتباهات محسن فروزان صحبت کردند شاید به این دلیل که این اشتباهات پررنگ‌تر از اشتباه مردان خط دفاعی و هافبک تراکتورسازی بود. در نیمه دوم مدافعان تیم تراکتورسازی بازی را رها کردند و جلو رفتند که گل بزنند که این رفتار عایدی اش حمله و حمله روی دروازه تراکتورسازی بود و اینکه میزبان روی ده‌ها موقعیتی که خلق کرد یک بار دیگر به گل رسید.

سپیدرود اگر چه خیلی دیر، اما تصمیم به ماندن گرفته است. جنس بازی این تیم در برابر تراکتورسازی نشان داد رشتی‌ها دست‌کم می‌توانند به بقای تیم خویش در جدول بازی‌ها امیدوار باشند. این اتفاق، امید را برای سپیدرود برای آینده زنده نگه خواهد داشت. سپیدرود این فصل در تیم بستن هزار و یک اشتباه داشت، اما جبران این اشتباهات در فصل آتی امکان‌پذیر است و اکنون تیم باید همه توانش را روی ماندن بگذارد.

برد سپیدرود مقابل تراکتورسازی یک برد ۶ امتیازی بود. بردی که سپیدرود را به بقا امیدوار نگه داشت و از سویی شانس قهرمانی تراکتورسازی را کم کرد. تیمی که می‌تواند تیم مدعی قهرمانی را با یک بازی خوب شکست دهد حتماً شایسته ماندن در جدول بازی‌هاست. البته سپیدرود برای ماندن باید برد برابر تراکتورسازی را فراموش کند، چون خوابیدن در باد این برد امتیازات بعدی را از تیم سپیدرود می‌گیرد.

در روز‌هایی که ملوان موفق نشده به لیگ برتر صعود کند، ماندن سپیدرود می‌تواند بهترین اتفاق ممکن برای فوتبال گیلان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان