//
کدخبر: ۱۸۰۱۷۷ //

مهارت عجیب گلر نساجی در بسته نگه داشتن دروازه

دروازه‌بان نساجی در چهار دیدار اخیرشان برابر تیم‌های مدعی تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است.

مهارت عجیب گلر نساجی در بسته نگه داشتن دروازه
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اینکه نساجی مازندران طی چهار هفته گذشته لیگ برتر موفق به گلزنی نشده، اما در بسته نگه داشتن دروازه خود توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و امتیازات حساسی بگیرد که در این دیدارها حامد لک نیز توانسته سه کلین‌شیت پیاپی ثبت کند.

دروازه‌بان باتجربه نساجی بعد از آنکه در دیدار هفته بیست و دوم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال توانست حملات خطرناکی را مهار کند، روی یک ضربه پنالتی دروازه‌اش را باز شده دید ولی پس از آن در دو مسابقه پیاپی مقابل سایپا و سپاهان توانست کلین‌شیت کند تا تیمش برابر دو حریف بالای جدولی به تساوی برسد.

حامد لک که دو بازی بدون اشتباه برابر سایپا و سپاهان پشت سر گذاشته بود، این هفته هم با نساجی در تبریز مقابل ماشین‌سازی قرار گرفت که در این دیدار نیز بعد از دو مهار توپ، در ثانیه‌های پایانی مسابقه و بعد از آنکه شاگردان محمدرضا مهاجری سراسر حمله بودند، ضربه سر تماشایی احسان تاییدی را با شیرجه بلند و واکنشی استثنایی دفع کرد تا نساجی یک بار دیگر رقبای خود را متوقف کند.

در روزی که مهاجری عنوان کرد حسرت گلزنی مقابل نساجی به دلمان ماند، حامد لک توانست در نوزدهمین بازی فصل خود، نهمین کلین‌شیت خود برای این تیم را ثبت کند و برای سومین مسابقه پیاپی دروازه سرخ‌پوشان قائم‌شهری را بسته نگه دارد تا نساجی نیز با همین تک امتیازها همچنان از پایین جدولی‌ها فاصله بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان