//
کدخبر: ۱۷۹۷۹۸ //

گل کاملاً سالم بود/باید از داور پرسید که چرا آن گل را مردود کرد؟

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با گلایه از محمدحسین زاهدی فر داور بازی با سپاهان گفت: اگر در ثانیه های پایانی گل نمی‌زدیم با تصمیم اشتباه داور ظلم بزرگی به استقلال می‌شد.

 گل کاملاً سالم بود/باید از داور پرسید که چرا آن گل را مردود کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار، در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در لیگ برتر گفت: در دو بازی اخیر خود در آسیا و لیگ برتر سرافراز بیرون آمدیم. بازیکنان و کادر فنی دل هواداران را شاد کردند. استقلال هم به لیگ برگشت و هم به آسیا. امیدوارم در پنج بازی باقی مانده در لیگ برتر و سه بازی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا هم با تدبیر کادر فنی به موفقیتمان ادامه بدهیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: پیش بینی کرده بودم که استقلال هم در بازی با سپاهان و هم مقابل الهلال پیروز شود. خوشحالم که این اتفاق افتاد. کادر فنی، سرپرست، مدیرعامل و بازیکنان زحمت کشیدند و توانستیم پیروز باشیم.

سعادتمند درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: شاید این حرف کلیشه‌ای باشد اما کاملاً درست است. ما فعلاً به فکر بازی بعدی مقابل ماشین سازی هستیم. باید سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم و بعد به فکر قهرمانی باشیم. استقلال باشگاه بزرگی است و همیشه در کورس قهرمانی بوده، هست و خواهد بود اما بازی به بازی جلو می‌رویم.

وی ادامه داد: رقیبان ما در جدول کار سخت‌تری نسبت به استقلال در لیگ دارند و بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال همچنین با انتقاد از عملکرد محمدحسین زاهدی فر داور بازی با سپاهان تاکید کرد: از آقای زاهدی فر گلایه دارم. حتی خود کارشناسان داوری هم مثل ما از تصمیم او برای مردود اعلام کردن گل استقلال شگفت زده هستند. اگر هنرنمایی آیاندا پاتوسی در ثانیه‌های پایانی نبود و ما گل برتری را نمی‌زدیم، همه چیز به ضرر داور و ما می‌شد.

سعادتمند گفت: واقعاً متوجه نشدم که چرا داور آن صحنه را خطا اعلام کرد. فیلم بازی را ضبط کرده بودم و بیش از ۲۰ بار آن صحنه را بازبینی کردم. علی کریمی با بازیکن سپاهان فاصله داشت و اصلاً برخوردی رخ نداد. آن گل کاملاً سالم بود و فقط باید از داور پرسید که چرا آن را مردود کرد. اگر پاتوسی برای استقلال گل نمی‌زد واقعاً ظلم بزرگی به استقلال شده بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگار درباره احتمال تمدید قرارداد وینفرد شفر برای فصل بعد اظهار کرد: در اولین جلسه هیأت مدیره درباره تمدید قرارداد کادر فنی و بازیکنانی که برای فصل آینده مورد نیاز هستند صحبت خواهیم کرد.

رئیس هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نظر اعضای باشگاه روی عملکرد شفر و تمدید قراردادش مثبت است؟ گفت: نظر همه عزیزان در باشگاه مثبت است. فکر می‌کنم بر حسب نتایج بازی‌های باقی مانده و بازی‌های خوب تصمیم گیری شود.

سعادتمند یادآور شد: برنامه‌های خوبی برای باشگاه مدنظر داریم. در بحث آکادمی، تجهیز کمپ مرحوم حجازی، درآمدزایی پایدار و تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر برنامه‌هایی داریم که مدیرعامل باشگاه به زودی خبرهای خوبی به هواداران خواهد داد.

«حسن زمانی عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده بود هنوز عضو هیأت مدیره است و به خاطر عدم حضورش در جلسات، مصوبات باشگاه استقلال ارزش قانونی ندارد. آیا زمانی واقعاً عضو هیأت مدیره استقلال هست؟» سعادتمند در پاسخ به این سوال گفت: در جریان صحبت‌های آقای زمانی نیستم ولی بر حسب قانون تجارت و ثبت شرکت‌ها، مجمع یک مؤسسه تصمیم گیرنده است و به نظرم موانع قانونی سر راه باشگاه استقلال نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان