//
کدخبر: ۱۷۹۷۷۹ //

فصل برای دیگو کاستا به پایان رسید!

محرومیت هشت جلسه‌ای دیگو کاستا، ستاره اتلتیکو مادرید، بعد از رد شدن فرجام‌خواهی این باشگاه، پابرجا مانده و به نظر می‌رسد فصل جاری برای او به پایان رسیده است.

فصل برای دیگو کاستا به پایان رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیگو کاستا، ستاره اتلتیکو مادرید که هفته گذشته در استادیوم نوکمپ به دلیل درگیری با داور دیدار اتلتیکو – بارسلونا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به مدت هشت جلسه از حضور در میادین محروم شده بود، بعد از رد شدن فرجام‌خواهی باشگاه اتلتیکو، باید این محرومیت را سپری کند و به نظر می‌رسد به این ترتیب فصل جاری برای او به پایان رسیده است.

کاستا در جریان شکست 2-0 اتلتیکو مقابل بارسلونا در نیمه اول مسابقه به دلیل درگیری لفظی‌ای که به خسوس مانزانو داور مسابقه پیدا کرد از زمین اخراج شد. داور مسابقه بعد از بازی اعلام کرد کاستا بعد از نشان دادن کارت قرمز به او، به مادرش توهین کرده و دست او را گرفته تا مانع از نشان دادن کارت قرمز به هم‌تیمی‌هایش دیگو گودین و خوزه خیمنز شود.

روز پنج‌شنبه اعلام شد که کاستا به مدت هشت جلسه از حضور در میادین محروم شده هر چند به اتلتیکو 10 روز کاری فرصت داده شده بود تا نسبت به این تصمیم فدراسیون فرجام‌خواهی کند.

اما فدراسیون فوتبال اسپانیا روز جمعه اعلام کرد که کمیته استیناف این فدراسیون، درخواست اتلتیکو را رد کرده است. با اینحال باشگاه می‌تواند در مرحله بعدی از دادگاه عالی ورزش این کشور در مورد این پرونده تقاضای تجدیدنظر کند.

درحالیکه اتلتیکو تا پایان فصل جاری لالیگا تنها هفت مسابقه در پیش دارد در صورتیکه محرومیت کاستا پابرجا بماند به این معنی است که او ادامه فصل جاری را از دست داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان