//
کدخبر: ۱۷۹۳۴۹ //

رحمتی را به ناحق وارد حاشیه کردند!

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با نتیجه گرفتن تیم حواشی نیز کمرنگ تر می شود و در برهه فعلی نباید به آنها پرداخته شود.

رحمتی را به ناحق وارد حاشیه کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم منیعی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد این تیم مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: استقلال مقابل الهلال یک بازی منطقی را ارائه کرد و بازیکنان با دوندگی توانستند استراتژی صحیح کادر فنی را در زمین پیاده کنند و به یک برد دلچسب و خوب دست پیدا کنند.

وی درباره بازی برگشت این دو تیم اظهار داشت: استقلال دو ستاره دارد و یک تیم بین المللی است که در هر شرایطی که داشته باشد در آسیا خوب بازی می کند و همه تیم های آسیایی از این تیم حساب می برند. بنده معتقدم استقلال با همین روش می تواند بازی برگشت را ببرد. البته امیدوارم این نوع بازی مقطعی نباشد.

هافبک پیشین استقلال درباره بازی فردای این تیم مقابل سپاهان گفت: قدرت چند تیم بالای جدول حدودا یکی است. در این موضوع که شاگردان شفر توان برد حریف را دارند شکی نیست. استقلال الهلال را برد، سپاهان که جای خود دارد. اگر خاطرتان باشد در بازی رفت استقلال 80 دقیقه مالک توپ و میدان بود اما سپاهان توانست روی یک حمله به گل برسد و بازی را ببرد. سپاهان جزو تیم های خوب لیگ است و این بازی به نوعی 6 امتیازی است و امیدوارم استقلال بتواند برنده شود.

منیعی در پایان پیرامون حواشی به وجود آمده برای مهدی رحمتی عنوان کرد: شاید مهدی رحمتی در دوران بازی خود اشتباهاتی داشته اما انصافا این بار به ناحق او را وارد حاشیه کردند و خوشبختانه با نتیجه گرفتن تیم حاشیه ها نیز کمرنگ تر می شوند  و نباید در این برهه به آن پرداخت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان