//
کدخبر: ۱۷۲۲۶۰ //

جلسه ایکاردی و همسرش با مدیران اینتر

باشگاه اینتر با مهاجم آرژانتینی خود و مدیر برنامه‌هایش دیدار کرده تا در خصوص اتفاقات اخیر بحث و گفت‌وگو کنند.

جلسه ایکاردی و همسرش با مدیران اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اینتر اعلام کرد جلسه‌‌ای با مائورو ایکاردی و وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی خود با رویکرد یافتن راه‌حلی که به سود تمامی طرفین باشد، داشته است. ایکاردی از تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) پس از اینکه بازوبند کاپیتانی از وی گرفته شده، به دلیل مصدومیت دیگر برای نراتزوری به میدان رفته است اما با جلسه‌ای که بین طرفین برگزار شده به نظر می‌رسد گام‌هایی برای حل مشکل به وجود آمده، در حال برداشته شدن است.

باشگاه اینتر با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: «جوزپه موراتا - مدیر اجرایی باشگاه اینتر - با مائورو ایکاردی و وندا نارا امروز ملاقاتی داشته است که دیداری صمیمانه‌ بین طرفین با هدف یافتن راه‌حلی مناسب برای همه بود».

اکنون باید منتظر ماند و دید که نتیجه این جلسه چه خواهد بود، این در حالی است که گفته می‌شود ایکاردی ممکن است نیاز به عمل جراحی بر روی زانوی مصدومش پیدا کند که در این صورت بازی‌های باقی‌مانده فصل را از دست خواهد داد.

ایکاردی 26 ساله که تا سال 2021 با اینتر قراراد دارد، پس از اینکه مذاکراتش با باشگاه اینتر به نتیجه نرسید، مورد غضب مدیران این باشگاه قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی از وی گرفته شد.

این مهاجم آرژانتینی این فصل 28 بازی در رقابت‌های مختلف برای اینتر انجام داده و موفق به ثمر رساندن 15 گل نیز شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان