//
کدخبر: ۱۶۹۴۶۹ //

جلالی:با شکست دادن فولاد کار بزرگی انجام دادیم

سرمربی تیم نساجی گفت: فولاد با آمدن قطبی متحول شده و ما با شکست دادن این تیم کار بزرگی کردیم.

جلالی:با شکست دادن فولاد کار بزرگی انجام دادیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی در نشست خبری بعد از کسب اولین برد با نساجی گفت: دوست دارم قبل از هر چیز از هوادارانمان که ورزشگاه کم‌نظیری ساخته‌اند تشکر کنم. ورزشگاه ما امکانات زیادی ندارد اما تماشاگران جوی ساختند که چاره‌ای جز برد مقابل آن‌ها نداریم. بیشترین سهم از این برد را برای هواداران می‌دانم. از بازیکنانم نیز باید قدردانی کنم چون بازی خوبی کرده و اوج فداکاری را در زمین داشتند. امروز کار بزرگی کردیم. فولاد در بهترین شرایط خودش بود و از زمانی که قطبی آمده، ۱۰ امتیاز از چهار بازی را کسب کرده بود. ما حتی یک موقعیت هم در طول بازی به آن‌ها ندادیم. هرچند بعضی از دقایق به آن‌ها اجازه می‌دادیم تا جلو بیایند و ما از فضای پشتشان استفاده کنیم.

او  همچنین درباره عملکرد آرفنگ دافه توضیح داد: به هر حال او یک بازیکن سرعتی است و می‌تواند پا به توپ شود. دفاع کنارهای فولاد هم سرعتی هستند که خوب اضافه می‌شوند. صلاح بود که در این بازی نیز آرفنگ دافه را کنار آن‌ها بگذارم. کارش را هم خوب درآورد و وظیفه‌اش را انجام داد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: امین رضایی نیز امروز بسیار خوب بود و خوشحالم دروازه‌بانی داریم که به او اطمینان داریم. او از نظر اخلاقی نیز نمونه است. فولاد در بخش حمله، شاید پرمهره‌ترین تیم لیگ باشد و یارهای خوبی دارد. این ضروری بود که ما مهرداد عبدی را جلوی دفاع وسط نگه داریم. او نیز عالی کارش را انجام داد. امروز روزی بود که کارمان خوب پیش رفت و خدا را شاکرم که همه خوشحالند.

جلالی در پایان درباره عملکرد داور مسابقه نیز گفت: به نظرم با اینکه بازی بسیار سنگین و فیزیکی بود اما داور خوب قضاوت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان