//
کدخبر: ۱۶۶۲۲۲ //
میزبانی رویایی قطبی محقق نشد؛

فولاد آره نا، حسرت بزرگ تقابل پرسپولیس و امپراتور

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس سرانجام در ورزشگاه غدیر برگزار می شود و خبری از میزبانی ورزشگاه مدرن و جدید فولاد از آن نخواهد بود.

 فولاد آره نا، حسرت بزرگ تقابل پرسپولیس و امپراتور
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند. این بازی را می توان حساس ترین دیدار هفته هفدهم نامید. از صدرنشینی پرسپولیس و امیدواری فولاد به نیم فصل رویایی گرفته، تا تقابل خاطره انگیز پرسپولیس و قطبی پس از 10 سال، مسائلی است که هر کدام به حساسیت این دیدار اضافه می کند.

اما اتفاق دیگری نیز وجود داشت که می توانست این بازی را خاص تر کند. فولادی ها که چندی پیش ورزشگاه فولاد آره نا را افتتاح کردند، امیدوار بودند که در نیم فصل دوم میزبانی های خود در این استادیوم مدرن را آغاز کنند و در این صورت، بازی با پرسپولیس عنوان افتتاحیه رسمی این ورزشگاه را می داشت؛ اما مشکلاتی نظیر پارکینگ، باعث شد که نهادهای مربوطه به باشگاه فولاد اجازه میزبانی در فولاد آره نا را ندهند و بازی این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار شود.

بدین ترتیب افشین قطبی که از همان ابتدای کار خود در اهواز شوق زیادی برای حضور در فولاد آره نا داشت، به آن شکل رویایی که در ذهنش بود میزبانی از پرسپولیس را تجربه نخواهد کرد و در استادیوم غدیر باید به مصاف تیم قبلی خود در لیگ ایران برود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان