//
کدخبر: ۱۶۶۲۱۶ //
ستاره سابق فولاد دوباره لب کارون

از سرباز صفر رفیعی تل‌گری تا ژنرال سروش!

سروش رفیعی مقابل فولاد؛ مطمئنا این تقابل ویژه‌ترین جدال بازیکن پرسپولیس برابر تیم سابق خود است که در نیم فصل اتفاقاتی عجیب را در اهواز پشت سر گذاشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک شماره هفت پرسپولیس که سابقه حضور در فولاد خوزستان را در کارنامه دارد و در این تیم به فوتبال ایران شناخته شد، کمتر از 48 ساعت دیگر برابر آنها قرار خواهد گرفت. یک جدال و تقابل ویژه که مطمئنا حواشی ویژه‌ای را نیز در طول 90 دقیقه به دنبال خواهد داشت.

رفیعی که فوتبال خود را از فجرسپاسی آغاز کرد، خیلی زود به عنوان ستاره آینده دار فوتبال ایران نام خود را مطرح کرد. او در ادامه راهی فولاد شد و البته بعد از آن به دلیل مشکلات خدمتی مجبور به حضور در تبریز و تیم تراکتورسازی شد. رفیعی که با درخشش در ترکیب تراکتورسازی همچنان تیم‌های بزرگی را به دنبال خود می‌دید در نقل و انتقالات زمستانی فصل شانزدهم پیراهن شماره هفت پرسپولیس را از آن خود کرد. دستیابی به قهرمانی و حضور در جمع چهار تیم آسیا پایان کار کوتاه مدت او در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود و بعد از آن برای دستیابی به منابع مالی راهی قطر و تیم الخور شد.

01380233

رفتار حرفه‌ای و همراه با احترام او در زمان جدایی از پرسپولیس باعث شد تا هواداران همچنان نسبت به او حس خوبی داشته باشند و بعد از اینکه به دنبال بازگشت به فوتبال ایران بود پرسپولیس را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کرد. محرومیت نقل و انتقالاتی اما مانع از این می‌شد تا او در ابتدای فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شود. در نهایت اما سروش رفیعی بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس راهی فولاد شد تا نیم فصل به عنوان یار قرضی در کنار سیروس پورموسوی حضور یابد و در زمستان به پرسپولیس بازگردد.

حضور دوباره رفیعی در فولاد اما با اتفاقات حاشیه‌ای بزرگی همراه شد. مصدومیت این بازیکن با درخواست او برای پیگیری شرایط درمانی در قطر و کمپ اسپایر همراه شد اما در بازگشت با توجه به قراردادی که داشت و البته افزایش قیمت ارز، مدیران فولاد به دنبال راهی برای پایان همکاری با او بودند یا اینکه به توافقی مجدد با او دست یابند. حضور در قطر بهانه‌ای مناسب برای مدیران شد تا از آن به عنوان خروج بدون اجازه این بازیکن یاد کرده و به دنبال جریمه‌اش باشند. رفیعی اما با توجه به هماهنگی‌هایی که صورت داده بود زیر بار این مساله نرفت و این اتفاق باعث کدورت بین طرفین شد. در نهایت اما رفیعی با فولاد قراردادش را فسخ کرد تا پیش از زمان تعیین شده به اردوگاه پرسپولیس بازگردد و طی ماه‌های اخیر با حضور در تمرینات به دنبال این باشد تا آمادگی خود را برای حضور در این تیم حفظ کند. این بازیکن تکنیکی و بازیساز در دو بازی ابتدایی تیم در نیم فصل دوم به میدان رفته و عملکرد قابل اعتنایی به خود اختصاص داد. با این حال می‌توان تصور یک انگیز ویژه از سوی او برابر فولاد خوزستان را داشت؛ جایی که علیرغم میل باطنی مجبور به جدایی از آنها شد و هم از نظر مالی و هم فوتبالی با چالش مواجه شد.

01380236

تنها بازیکنی که در دوره برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس را ترک کرد و بار دیگر مرد کروات اجازه بازگشت به جمع شاگردان را به او داد. سروش رفیعی از جایگاه ویژه‌ای نزد سرمربی کروات سرخپوشان برخوردار است و بعد از دستیابی به یک عنوان قهرمانی با او، اکنون باید دید در هت تریک این عنوان نیز قادر به کمک به برانکو خواهد بود یا خیر. جدال با فولاد خوزستان یکی از فینال‌های لیگ در دور برگشت است که برانکو به شاگردانش برای دستیابی به امتیاز بازی امید زیادی دارد.

رفیعی که به عنوان یک ستاره محبوب در قالب فنی برانکو ایوانکوویچ و روی سکوها توسط هواداران شناخته می‌شود اکنون برابر تیمی قرار می‌گیرد که از آن خاطرات تلخ و شیرینی در ذهن دارد؛ از قهرمانی در لیگ برتر تا مشکلات سربازی و اخیرا هم چالش با مدیران باشگاه. مسائلی که باعث خواهد شد تا این بازی فرافوتبالی برای او باشد و از نظر ذهنی و انگیزشی با شرایط ویژه به دنبال نمایش قدرت در استادیوم غدیر و برابر تیم سابقش قرار گیرد.

سروش رفیعی در بازی با پدیده با نمایش تکنیکی خود جریان خط میانی را به سود سرخپوشان کرد و در نیمه دوم برانکو با تعویض این بازیکن بشار رسن را در دقایق پایانی روانه زمین کرد. با این حال به نظر می‌رسد در بازی با فولاد نیز او بازیکن ثابت خط میانی تیمش باشد.

هافبک شماره هفت پرسپولیس روز یکشنبه در تقابل با خط میانی فیزیکی فولاد که از سینا مریدی و میثم دورقی شکل خواهد گرفت و در جدال برای شکستن مقاومت خط دفاعی با حضور عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، ایوب والی و ... مطمئنا به دنبال یکی از برترین نمایش‌های خود خواهد بود و هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند که این بازیکن یکی از بهترین بازی‌های خود را با پیراهن این تیم به اجرا بگذارد. باید دید این مساله برای او میسر خواهد بود یا بازیکنان فولاد با شناخت ویژه‌ای که از او دارند مانع تحقق هدف او خواهند شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان