//
کدخبر: ۱۳۲۱۴۰ //

تله ای برای اخاذی از علیرضا بیرانوند؛ کمیته انضباطی هرچه سریع تر ورود کند!

در آستانه دیدار حساس برابر السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، همان شخصی که تحت عنوان مدیر برنامه به دنبال اخاذی از علیرضا بیرانوند بود علیه او باز هم اقدام کرد.

تله ای برای اخاذی از علیرضا بیرانوند؛ کمیته انضباطی هرچه سریع تر ورود کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

در فاصله ساعاتی مانده تا آغاز دیدار پرسپولیس و السد، فردی با سابقه نه چندان درست که حتی طعم بازداشت را چشیده است، باز هم مدعی شد که تحت عنوان مدیر برنامه های سابق علیرضا بیرانوند از این بازیکن ملی پوش پرسپولیس طلبی سنگین دارد و او را متهم به امتناع از پرداخت دستمزد به خود کرد تا پای کمیته انضباطی را به این ماجرا باز کند.

مشخصا قصد نهایی این فرد که فقط نام مدیر برنامه را به یدک می کشد و به هیچ عنوان در گذشته سابقه ای در فعالیت اینچنینی نداشته است، فشار بر روی علیرضا بیرانوند و مطرح کردن نام خود است تا بتواند بدین ترتیب برای او دردسر ساز شود و به شیوه ای کاملا هوشمندانه از او اخاذی کند!

 این سنگربان ملی پوش به صراحت اعلام کرد از این ماجرا استقبال می کند و هیچ واهمه از برخورد با این قضایا ندارد، چرا که فرد مظنون هیچ سند و مدرکی را در این باره ندارد و با چند عکس یادگاری می خواهد مدعی مدیربرنامه بودنش را به اثبات برساند، در شرایطی که بیرانوند اصلا مدیر برنامه ندارد!

بیرانوند در ادامه اعلام داشت که فقط تمرکزش بر روی دیدار برابر السد است و به این حواشی هیچ توجهی نخواهد داشت و کارش را با قدرت ادامه خواهد داد و همچنین از کمیته انضباطی درخواست کرد هرچه سریعتر با این دست از افراد برخورد کند؛ خونسردی و آرامش بیرانوند در این ماجرا برگ برنده اوست که خواهد توانست در این ماجرا بالاخره دست افراد پشت پرده را رو کند و  از این طوفان ساختگی عبور نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان