//
کدخبر: ۱۲۹۲۵۰ //

استن: پنالتی ما سوخت، گل سپاهان آفساید بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید که این تیم پتانسیل بالایی دارد و برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد.

استن: پنالتی ما سوخت، گل سپاهان آفساید بود
به گزارش فرتاک نیوز،

ایلی استن مربی رومانیایی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر 1 مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به هر حال بازی برگشت را داریم نیم فصل دوم را هم داریم و این نتیجه را جبران می کنیم. فقط یک چیز را بگویم که من یک آدم خوش بین هستم در مورد تیم خودم و به شما می گویم که این تیم در زمان کوتاهی می تواند خیلی خوب بشود و شما خواهید دید.

وی در مورد داوری هم توضیبح داد: به هر حال من عادت ندارم در مورد داوری قضاوت کنم ولی اگر در دقیق 71 پنالتی می گرفتند، شرایط طور دیگری رقم می خورد و همچنین فکر می کنم گل دوم سپاهان آفساید بود.

استن با اشاره به اینکه تیمش برای بهبود به زمان نیاز دارد، بیان کرد: طبیعی است که ما از تیم خودمان حمایت می کنم و با احساس در حال کار کردن هستیم. به هر حال تا بازی بعد کاری می کنیم که بچه ها آماده بازی با ماشین سازی شوند. به هر حال می دانید که من ابتدای بازی با میلاد بدرقه و صابر حردانی شروع کردم و خواستم بگویم که آینده این تیم با جوانان رو به بهبود است. به تیم خودم اطمینان دارم و روز به روز بهتر می شویم؛ خیلی چیزها تغییر خواهد کرد؛ نیاز به حمایت داریم و وظیفه ما است که کارها را انجام دهیم.

وی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: یک سال است کار می کنم و با بازیکنان آشنا هستم. در آینده نیاز به این هست که بازیکنان بهتر شوند و فوتبال مدرنی را به نمایش بگذارند. یقینا نقش هوادارن در این پیروزی تاثیرگذار بود، ولی بردن سپاهان به خاطر اشتباهاتی بود که در طول بازی داشتیم نه فشار آنها. آقای لوپز دفاع وسط ما اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می کرد. ما علیرغم مصدومیت های زیادی که داشتیم والی را در بین دو نیمه تعویض کردیم. به هر حال چیزهای خیلی ساده هستند که نتیجه را رقم می زنند. یک بار دیگر تکرار می کنم که من اعتماد و اعتقاد قلبی راسخی به هوادران و بازیکنانم دارم و فقط نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان