//
کدخبر: ۳۳۱۳۱۴ //
تقابل احتمالی بازیکنان بزرگ؛

عجب پلی آفی؛ جنگ ستارگان در اروپا کلید خورد!

ستاره های بزرگی در مرحله پلی آف جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عجب پلی آفی؛ جنگ ستارگان در اروپا کلید خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمت برگزاری مرحله پلی آف جام جهانی در قاره اروپا در این دوره تغییر یافته و 12 تیم راه یافته به این مرحله در سه گروه چهار تیمی و به صورت مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند و در نهایت سه تیم برنده بازی های فینال، موفق به کسب مجوز صعود به جام جهانی خواهند شد.

مرحله پلی آف این دوره شامل 10 تیم در گروه خود دوم شدند به علاوه دو تیم برتر رده بندی لیگ ملت های یوفا که نتوانستند از طریف مرحله مقدماتی مجوز حضور در پلی آف را بگیرند، خواهد بود. مرحله مقدماتی امشب رسما به اتمام رسید و بدین ترتیب شاهد حضور تیم هایی چون پرتغال، ایتالیا، لهستان، اسکاتلند، مقدونیه شمالی، روسیه، ولز، ترکیه، اوکراین، سوئد، اتریش و جمهوری چک در مرحله دشوار پلی آف این دوره در قاره اروپا خواهیم بود.

این در واقع یعنی ستاره هایی چون بازیکنان ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی یورو 2020، کریستیانو رونالدو، برونو فرناندس، گرت بیل، زلاتان و ... با هم سر کسب تنها سه سهمیه برای صعود به جام جهانی قطر 2022 مبارزه خواهند کرد. امشب ارلینگ هالند، گلزن جوان تیم ملی نروژ شانس حضور در جام جهانی را از دست داد و از بین ستاره های نامبرده نیز قطعا چند نفر نمی توانند در مهم ترین تورنمنت ملی فوتبال جهان حضور پیدا کنند.

کریستیانو رونالدو و زلاتان در پلی آف جام جهانی 2014 با هم روبرو شدند که آن دیدار با درخشش ستاره پرتغالی پایان یافت. حالا و در سال های پایانی دوران ورزشی هر دو بازیکن، امکان تکرار این تقابل وجود دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان