//
کدخبر: ۴۴۳۹۵۰ //

ترفند های جدید اینستاگرام

در حال حاضر، اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان شناخته می‌شود که نه‌تنها در میان جوانان، بلکه بین بزرگ‌سالان نیز بسیار پرطرفدار است.

ترفند های جدید اینستاگرام
به گزارش فرتاک نیوز،

این اپلیکیشن با امکانات گوناگون خود، به افراد این اجازه را می‌دهد تا با اهداف مختلفی، از آن استفاده کنند و مدیریت پیج اینستاگرام برای آن‌ها جذاب باشد.

بر اساس آمارهای موجود، ۳۲% از بزرگ‌سالان، به‌عنوان طرفداران اینستاگرام شناخته می‌شوند که این موضوع، نشان از گسترش این شبکه اجتماعی در میان اقشار مختلف جمعیت دارد. برخی از این افراد، از اینستاگرام به‌منظور راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که برخی دیگر، به‌عنوان بازاریاب محتوا، ادمین اینستاگرام یا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، از این پلتفرم برای مدیریت و ترویج محتوای خود و ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند.

ازآنجاکه اهداف استفاده از اینستاگرام متنوع هستند، مهم است که هر کاربری با یادگیری ترفندها و نکات اینستاگرام، بتواند از پیج اینستاگرام خود، به بهترین شکل ممکن استفاده کند. با یادگیری ترفندهای مختلف برای مدیریت پیج اینستاگرام، شما نیز به‌راحتی می‌توانید از این شبکه‌ی اجتماعی برای دستیابی به اهداف خود، چه ازنظر شخصی و چه ازنظر تجاری، بهره‌مند شوید.

تبدیل اینستاگرام به فوتوشاپ

استفاده از اینستاگرام را می‌توانید به یک تجربه خلاقانه تبدیل کنید؛ زیرا این اپلیکیشن، امکان ادیت و ویرایش تصاویر با فیلترهای مختلف را به شما می‌دهد. با استفاده از این ترفند جالب، می‌توانید عکس خود را ادیت کرده و بدون منتشر کردن آن در اینستاگرام، در جایی دیگر به اشتراک بگذارید.

  • ابتدا تصویر موردنظر خود را انتخاب کنید و در قسمت آپلود پست قرار دهید. سپس، از فیلترهای موردنظر خود برای ادیت تصویر استفاده کرده تا به‌دلخواه خود، تغییرات را اعمال کنید. حالا تیک نهایی آپلود پست را بزنید.

  • در مرحله بعدی، به‌سرعت اینترنت گوشی خود را قطع کنید تا اتصال به اینستاگرام، متوقف شود. این کار باعث می‌شود پست ویرایش شده، به گالری شما منتقل شود، اما هنوز در اینستاگرام منتشرنشده باشد.

  • حالا می‌توانید پست ویرایش شده را در گالری خود مشاهده کرده و در صورت نیاز، آن را به اشتراک بگذارید. قبل از اتصال مجدد به اینترنت، مهم است که پست را حذف کنید تا به‌طور مستقیم، در اینستاگرام منتشر نشود و تغییرات شما در تصویر، محفوظ بمانند.

این ترفند علاوه بر امکان ادیت تصاویر به شکل خلاقانه، امکان انتشار محتوا در زمان مناسب را نیز به شما می‌دهد.

استفاده از عکس پازلی در پروفایل

یکی از ترفند‌هایی که برای مدیریت پیج اینستاگرام می‌توانید به‌کار بگیرید، استفاده از عکس پازلی در پروفایل خود است. تصاویر پازلی، به زیبایی پیج شما می‌افزایند و جلوه زیبایی به آن می‌دهند. برنامه "Square for Instagram"، به شما این امکان را می‌دهد که عکس خود را به چندتکه تقسیم کرده و پازل سه، شش یا نه‌تایی بسازید. این تصاویر را به ترتیب در اینستاگرام منتشر کرده و به پروفایل شخصیتان، جلوه خاصی ببخشید.

استفاده از یک فونت خاص در بایو پیج اینستاگرام

به‌عنوان یک ادمین اینستاگرام، برای افزایش جذابیت بایو پیج خود، می‌توانید از فونت‌های خاص و زیبا استفاده کنید. برای این کار، وارد وب‌سایت IGfonts شوید و متن موردنظر خود را در آن وارد کنید. سپس، از بین فونت‌های مختلف موجود، یکی را انتخاب کرده و آن را کپی کنید. در مرحله بعدی، بایو پیج خود را ویرایش کرده و متن خود را با فونتی که انتخاب کردید، پیست کنید. این کار، به بایو پیج شما زیبایی و جلوه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بخشید و توجه کاربران را به سمت شما جلب می‌کند.

محافظت از امنیت پیج

یکی از مهم‌ترین کارهایی که به‌عنوان یک ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام خود باید انجام دهید، محافظت از امینت پیج است. برای محافظت از امنیت پیج اینستاگرام خود، باید اقدامات امنیتی را بررسی و اجرا کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد پروفایل شوید.

  • بر روی سه خط موجود در بالای صفحه، ضربه بزنید و به مسیر زیر بروید

  • Settings -> Security -> Login Activity

در این بخش، لیستی از دستگاه‌هایی که به اکانت شما وصل هستند را مشاهده خواهید کرد. ممکن است آدرس لپ‌تاپ یا گوشی شخص دیگری به شما نشان داده شود. در این صورت، بر روی سه ‌نقطه کنار دستگاه نمایش داده‌شده، ضربه بزنید و گزینه "Log Out" را انتخاب کنید. با این اقدام، فرد مزاحم از پیج شما حذف خواهد شد.

ارسال عکس زمان‌دار در دایرکت

ارسال عکس زمان‌دار، یکی دیگر از ترفندهای جذاب اینستاگرام است که به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر خود را، با تعیین تعداد دفعات مشاهده، محدود کنید. مراحل زیر، به شما کمک می‌کنند که عکس زمان‌دار ارسال کنید:

  • دایرکت را بازکنید.

  • شخصی که می‌خواهید با او گفت‌وگو داشته باشید را انتخاب کنید.

  • بر روی دایره‌ دوربین، ضربه بزنید.

  • عکس موردنظر را انتخاب کنید.

  • از نوار پایین صفحه، گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

  • با انتخاب "View Once"، عکس فقط یک‌بار نمایش داده می‌شود و سپس، پاک می‌شود.

  • گزینه "Allow Replay" هم برای زمانی مناسب است که می‌خواهید عکس شما، بیش از یک‌بار مشاهده شود.

برنامه‌ریزی انتشار پست در اینستاگرام

برای کسانی که از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار کسب درآمد استفاده می‌کنند، برنامه‌ریزی انتشار پست‌ها، یک ترفند بسیار مؤثر برای مدیریت پیج اینستاگرام است. هرچند این قابلیت به‌صورت مستقیم در اینستاگرام فراهم نشده است، اما با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند، Buffer ،Later Publish و Creator Studio، می‌توانید زمان‌بندی انتشار پست‌های خود را مدیریت کرده و به شکلی مؤثر، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام، مصرف اینترنت را افزایش می‌دهد. برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام، مراحل زیر به شما کمک می‌کنند:

  • به پروفایل خود مراجعه کرده و بر روی آیکون سه خط در بالای صفحه، ضربه بزنید.

  • به مسیر Settings -> Account -> Cellular Data Use، بروید.

  • سپس، بر روی Data Saver کلیک کرده و گزینه Low Data Mode را فعال کنید.

با این کار، اینستاگرام از حجم داده‌های سلولی کاسته و مصرف اینترنت شما را به‌طور محسوسی، کاهش خواهد داد.

سخن پایانی

ترفندهای اینستاگرام، هرروز بیشتر می‌شوند. برای افراد امروزی، همراهی با تکنولوژی، لازمه ایجاد تجربه زندگی متنوع و جذاب است. شبکه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام، به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره ما جای گرفته‌اند. مهارت در استفاده از ترفندهای مختلف برای مدیریت پیج اینستاگرام، به حرفه‌ای شدن ما کمک می‌کند. همچنین، این ترفندها می‌توانند در برنامه‌ریزی بهینه و کاهش مدت‌زمان استفاده از اینستاگرام نیز مؤثر باشند. از سویی دیگر، با آشنایی با ترفندهای اینستاگرام، کنترل بیشتری بر فعالیت‌های خود در این پلتفرم اجتماعی پیدا می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان