//
کدخبر: ۴۳۸۵۶۵ //
گوشی های هوشمند|سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ چه زمانی به One UI ۶.۱ آپدیت می‌شوند؟

انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید رابط کاربری One UI 6.1 که با سری گلکسی S24 از راه می‌رسد، برای بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در دسترس قرار بگیرد.

گوشی‌های سامسونگ چه زمانی به One UI 6.1 آپدیت می‌شوند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

انتظار می رود تقریباً تا یک ماه دیگر سامسونگ از نسل بعدی پرچمداران خود رونمایی کند. گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا احتمالاً در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد و تا پایان همان ماه به‌صورت عمومی عرضه می‌شوند.

علاوه بر ارتقای سخت‌افزاری، سری S24 ویژگی‌های نرم‌افزاری تازه و جدیدترین نسخه‌ی One UI را به همراه خواهند داشت. رابط کاربری One UI 6.1 برای اولین بار در سری گلکسی S24 معرفی خواهد شد و سامسونگ سخت در تلاش است تا مطمئن شود که تا آن زمان، One UI 6 را برای همه‌ی دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کرده است تا بتواند تمام تمرکز خود را روی One UI 6.1 بگذارد.

به گزارش سم‌موبایل، انتظار می‌رود تقریباً تمام گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ که اندروید ۱۴ و One UI 6 را اجرا می‌کنند، واجد شرایط دریافت به روزرسانی One UI 6.1 باشند.

اگر سامسونگ روند گذشته‌ی خود را در انتشار آپدیت One UI 5.1 حفظ کند، رابط کاربری One UI 6.1 احتمالاً در ماه ژانویه (دی و بهمن) به دستگاه‌های واجد شرایط راه پیدا می‌کند، چرا که One UI 5.1 حدود دو هفته پس از رونمایی از گوشی سامسونگ سری گلکسی S23 برای گوشی‌های گلکسی S22 منتشر شد.

احتمال دیگر این است که سامسونگ انتشار آپدیت جدید را یک ماه پس از معرفی پرچمداران جدیدش آغاز کند.

به احتمال زیاد سامسونگ برای کار روی One UI 6.1 به زمان بیشتری نیاز دارد؛ چرا که One UI 6.1 چندین ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی خواهد داشت که این شرکت می‌خواهد پیش از شروع انتشار، آن‌ها را به‌طور کامل روی دستگاه‌های موجود آزمایش کند.

فعلاً همه‌چیز در حد حدس‌وگمان است و احتمالاً چند هفته طول خواهد کشید تا اخبار موثقی در این رابطه بشنویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان