//
کدخبر: ۴۳۴۸۷۹ //
گوشی های هوشمند|شیائومی

موج دوم گوشی‌های دریافت‌کننده سیستم عامل شیائومی HyperOS ؛ گوشی شما هم بین آن‌ها هست؟

دومین موج انتشار نسخه آزمایشی آپدیت سیستم عامل شیائومی HyperOS به‌راه افتاد و نام گوشی‌های دریافت‌کننده جدیدی به آن اضافه شده است.

موج دوم گوشی‌های دریافت‌کننده سیستم عامل شیائومی HyperOS ؛ گوشی شما هم بین آن‌ها هست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شیائومی چند هفته پیش و در کنفرانسی که به معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۴ اختصاص داشت، از سیستم عامل اختصاصی جدیدش به‌نام هایپر او اس هم رونمایی کرد. این سیستم عامل جدید همراه بروزرسانی نرم افزاری، در اختیار کاربران چند مدل از گوشی‌های این کمپانی از جمله سری شیائومی ۱۳ و سری ردمی K60 قرار گرفت. حالا موج دوم گوشی‌های دریافت‌کننده سیستم عامل شیائومی HyperOS به‌راه افتاده و کاربران این گوشی‌ها طی چند روز آینده می‌توانند طعم پلتفرم جدید چینی‌ها را بچشند.

آیا گوشی شما هم جزو دریافت‌کنندگان سیستم عامل شیائومی HyperOS است؟

در دومین موج، ۱۱ دیوایس دیگر به جمع دریافت‌کنندگان اکوسیستم هایپر او اس اضافه شده‌اند. در میان مشهورترین آن‌ها باید به گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا، شیائومی ۱۲ اس پرو و ردمی کی ۵۰ اولترا اشاره کرد. در این لیست نام مدل‌های دیگری مثل گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، سری ردمی کی ۵۰ و همینطور تبلت شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ اینچی هم به‌چشم می‌خورد.

سیستم عامل شیائومی HyperOS

البته ابتدای امر، در بیانیه شیائومی نام گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 12S دیده نمی‌شد؛ اما مدیرعامل این کمپانی تأیید کرد که این یک اشتباه تایپی است و گوشی‌های این خانواده نیز جزو محصولاتی هستند که برای دریافت آپدیت هایپر او اس در اولویت قرار گرفته‌اند. گوشی‌های این خانواده از لنزهای دوربین برند لایکا استفاده می‌کنند و توانسته‌اند محبوبیت بسیار خوبی را بین مشتریان گوشی‌های اندرویدی کسب کنند.

فاصله زیادی تا ماه دسامبر باقی نمانده و احتمالا طی یک هفته تا ده روز آینده، گوشی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، بتوانند آپدیت جدید هایپر او اس را روی دیوایس خود دریافت کنند. آیا شما ترجیح می‌دهید همچنان از اندروید و رابط کاربری MIUI روی گوشی شیائومی خود استفاده کنید، یا به سیستم عامل هایپر او اس مهاجرت خواهید کرد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان