//
کدخبر: ۴۱۴۳۶۴ //
ChatGPT |چت جی پی تی

ChatGPT این بار در اندروید!|نسخه اندروید ChatGPT به صورت محدود منتشر شد

شرکت OpenAI سازنده چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT نسخه اندرویدی این برنامه را با تغییرات اندکی منتشر کرد

ChatGPT این بار در اندروید!|نسخه اندروید ChatGPT به صورت محدود منتشر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نسخه اندرویدی ChatGPT منتشر شد ولی در حال حاضر همه کاربران به آن دسترسی ندارند. این شرکت اعلام کرد:"درحال حاضر کاربران ساکن در ایالات متحده، هند، برزیل و بنگلادش می توانند این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنند. اما، تا هفته آینده دسترسی کاربران کشورهای دیگر هم به این برنامه اضافه می شود."

شرکت سازنده مشابه این سیاست را در زمان عرضه نسخه iOS کاربران آیفون پیاده سازی کرده بود. نسخه ChatGPT گوشی های آیفون ابتدا در ایالات متحده عرضه شده بود و به فاصله چند روز بعد، به صورت عمومی منتشر شد.

تا قبل از این کاربران اندرویدی فقط می توانستند در گوشی های همراه خود از طریق نسخه تحت وب به این برنامه دسترسی داشته باشند. اما به علت رابط کاربری نسخه تحت وب، کار کردن با آن خیلی راحت نیست. نسخه اندروید در حال حاضر از طریق فروشگاه Google Play به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه می تواند تاریخچه شما را در دستگاه های مختلف همگام سازی کند و با امکانات بعدی که به برنامه در آینده اضافه می شود، ادغام می کند.

کاربران می توانند از این برنامه برای یافتن پاسخ پرسش های خود، یافتن ایده، یادگیری، خلاصه مطالب، دریافت راهنمایی و ... استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که چت بات درست است مانند یک انسان به سئوالات شما پاسخ می دهد اما، هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد. بنابراین، احتمال دارد اطلاعات آن درست نباشد پس قبل از استفاده پاسخ های آن را راستی آزمایی کنید. OpenAI در روزهای گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تا هفته آینده نسخه اندرویدی برنامه را در دسترس کاربران قرار می دهد.

چت جی پی تی اندروید

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان