//
کدخبر: ۴۱۳۵۶۷ //
فناوری|اپلیکیشن

۵ اپلیکیشن خفن که باید نصب کنی| این اپلیکیشنهایی که میگم سریع نصب کن بدردت میخوره!

در ادامه اپلیکیشنهای کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

5 اپلیکیشن خفن که باید نصب کنی| این  اپلیکیشنهایی که میگم سریع نصب کن بدردت میخوره!
به گزارش فرتاک نیوز،

اپلیکیشن (application) یا آن طور که به طور روزمره به کار می بریم اَپ (app) نوعی نرم افزار است که می تواند بر روی رایانه، تبلت، گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های الکترونیکی نصب و اجرا شود. به اپلیکیشن ها «برنامه کاربردی» یا «نرم افزار کاربردی» هم گفته می شود.

۱- Wavelet : 

این اپلیکیشن یکی از بهتریناست. چون این اپ باعث میشه صدا و کیفیت آهنگ به شدت بالا بره و وقتی گوشی رو به هر چیزی وصل کنین کیفیت آهنگ و صدای فوق العاده ای تجربه کنین.

۲- Meitu : 

یکی از خفن ترین اپ های ویرایش عکس و ویدیو که رو دستش نیست. با این اپ میتونید عکس و یا حتی ویدیو هاتونو با کیفیت کنید. ادیت کنید. افکت بدید و....

۳- AR Ruler App : 

این اپلیکیشن حتما یه روزی به دردتون میخوره. می‌پرسین چرا ؟ چون باهاش میتونید به صورت مجازی هر چیزی رو که خواستین اندازه بگیرین.

۴-WTMP : 

با این اپلیکیشن وقتی که گوشیتون قفله اگه کسی بهش دست بزنه یا حتی سعی کنه رمز گوشیتون رو باز کنه از طرف عکس گرفته میشه و تاریخ و ساعت هم ثبت میشه. تا بعدا بفهمین کی به گوشیتون دست زده.

۵- Habit Tricker : 

اگه تا حالا شده که کار یا برنامه هاتون یادتون بره، با این اپلیکیشن میتونید تمام برنامه هایی که دارید رو لیست کنین و این اپ بهتون یادآوری می‌کنه که دیگه فراموش نکنید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان