//
کدخبر: ۴۰۹۶۸۸ //

محدودیت‌های ماسک در توییتر مدیریت اجرایی جدید را تضعیف کرد

به گفته متخصصان صنعت بازاریابی، اقدامات اخیر مدیریت توییتر برای محدود کردن موقت، می‌تواند تلاش‌های تیم مدیر اجرایی جدید این شرکت برای جذب تبلیغ‌کنندگان را تضعیف کند.

 محدودیت‌های ماسک در توییتر مدیریت اجرایی جدید را تضعیف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به گفته متخصصان صنعت بازاریابی، اقدام «ایلان ماسک» برای محدود کردن موقت تعداد پست‌هایی که کاربران توییتر می‌توانند در سایت رسانه‌های اجتماعی بخوانند، می‌تواند تلاش‌های «لیندا یاکارینو»، مدیر اجرایی جدید این شرکت برای جذب تبلیغ‌کنندگان را تضعیف کند.

ماسک روز شنبه اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های روزانه را که حساب‌های مختلف می‌توانند بخوانند، محدود می‌کند تا از «سطوح شدید» حذف داده‌ها و دستکاری سیستم جلوگیری کند. پیشکسوتان صنعت تبلیغات گفتند که این حرکت مانعی برای یاکارینو، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی توییتر شروع به کار کرد، ایجاد می کند.

مایک پرولکس، مدیر تحقیقات Forrester روز گذشته اظهار داشت که محدودیت‌ها برای کاربران و تبلیغ‌کنندگانی که قبلاً به دلیل آشوبی که مدیریت ماسک همراه با خود به پلتفرم آورده است، به‌طور قابل توجهی بد است.

وی افزود: کسری اعتماد تبلیغ‌کننده که لیندا یاکارینو باید آن را معکوس کند، حتی بیشتر شده است. و نمی‌توان آن را تنها بر اساس اعتبار صنعت او برگرداند.

طبق سقف جدید، حساب‌های تایید نشده ابتدا به 600 پست در روز محدود می‌شد و حساب‌های تایید نشده جدید محدود به 300 پست بودند. ماسک در پستی در صفحه خود گفت: حساب‌های تایید شده می‌توانند روزانه 6000 پست را بخوانند. ساعاتی بعد، او گفت که سقف به 10000 پست در روز برای کاربران تایید شده، 1000 پست در روز برای تایید نشده و 500 پست در روز برای کاربران تایید نشده جدید افزایش یافته است.

مدتی بعد نیز مالک توییتر در توییتی عنوان کرد که گویا قضیه محدودیت توییتر طنزی بوده که ایلان ماسک به‌منظور رسیدن به رکورد بیشترین تعداد بازدید توییت آن را راه انداخته است و در حال حاضر به بازدید 540میلیونی در یک روز رسیده است.

در همین زمینه سخنگوی توییتر به درخواست ها برای اظهار نظر و پرس و جو درباره مدت زمان ادامه محدودیت ها در روز یکشنبه پاسخی نداد.

این محدودیت بلافاصله پس از آن ایجاد شد که توییتر شروع به الزام کاربران به ورود به یک حساب کاربری در پلت‌فرم رسانه های اجتماعی برای مشاهده توییت ها کرد، که ماسک آن را "اقدام اضطراری موقت" برای مبارزه با حذف داده ها نامید.

ماسک قبلاً از شرکت‌های هوش مصنوعی مانند OpenAI، صاحب ChatGPT، به دلیل استفاده از داده‌های توییتر برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ خود ابراز نارضایتی کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان