//
کدخبر: ۴۰۹۶۷۳ //

حرفه‌ای ترین تبلت های سامسونگ در ۲۰۲۳ + معرفی کامل

سامسونگ مدت‌هاست که در زمینه تولید تبلت فعالیت دارد و محصولاتی حرفه‌ای تولید می‌کند. این کمپانی در تولید بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۲۳ نیز از روش همیشگی خود استفاده کرده و محصولات کاربردی جذابی را روانه بازار کرده است.

حرفه‌ای ترین تبلت های سامسونگ در ۲۰۲۳ + معرفی کامل
به گزارش فرتاک نیوز،

تبلت‌های سامسونگ تبلت‌های اندرویدی سطح بالایی هستند که به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند، عملکرد خوبی دارند و شارژدهی طولانی را ارائه می‌دهند. این محصولات برنامه‌ها و فناوری‌های سامسونگ را ارائه می‌کنند که تجربه تبلت‌های اندرویدی موجود را بهبود می‌بخشند و در دنیای دستگاه‌های اندرویدی نادر هستند.

 

در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین‌ها را در راهنمای خرید تبلت سامسونگ به شما معرفی کنیم.

 

Galaxy Tab S8 Ultra

  • صفحه نمایش: 14.6 اینچی Super AMOLED
  • سیستم عامل: اندروید 12
  • پردازنده: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 730
  • رم و حافظه داخلی: 128، 256 و 512 گیگابایت / رم 8، 12 و 16 گیگابایت
  • دوربین: 13 و 6 مگاپیکسل و 12 و 12 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: ١١٢۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی تب اس ۸ اولترا که از بهترین تبلت های سامسونگ با قلم محسوب می‌شود، بسیار باریک و بسیار غول‌پیکر است. یک دستگاه ۱۴٫۶ اینچی که فقط ۵٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد، حتی از آیپد پرو ۶٫۴ میلی‌متری هم باریک‌تر است. سامسونگ با قرار دادن دوربین سلفی و کلیدهای فیزیکی در لبه‌ی طولی دستگاه، به کاربر گوشزد می‌کند که باید گلکسی تب اس ۸ اولترا را به‌طور افقی و ترجیحا روی میز استفاده کند.

 

کره‌ای‌ها برای تجربه‌ی کاربری بهتر، بوک‌کاور ۳۵۰ دلاری‌ را پیشنهاد می‌کنند؛ کاور دو تکه‌ای که با اتصال مغناطیسی به تبلت اضافه می‌شود و به آن پایه‌ای همانند سرفیس پرو و کیبورد فیزیکی اضافه می‌کند.

گلکسی تب اس ۸ اولترا که بهترین تبلت سامسونگ 2023 است از دوربین دوگانه شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز واید f/2.0 و فوکوس خودکار و دوربین اولتراواید ۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. دوربین تب اس ۸ اولترا فراتر از سطح یک تبلت ظاهر می‌شود و کاملا نیازهای‌تان در زمینه‌هایی نظیر ثبت عکس از اسناد را برآورده می‌سازد.

گلکسی تب S8 اولترا با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه شده که بسیار قوی است و از بهترین تبلت های سامسونگ برای بازی نیز به شمار می‌رود.

گلکسی تب S8 اولترا که جدیدترین تبلت سامسونگ 2023 است، باتری غول‌پیکر ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که اگرچه ظرفیت بسیار بالایی محسوب می‌شود، اما با توجه به نمایشگر بزرگ و باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند، نباید روی شارژدهی بالای آن حساب کرد. این مدل با یک قلم برای استفاده راحت‌تر همراه است.

 

Galaxy Tab S8

  • صفحه نمایش: 11 اینچی TFT LCD
  • سیستم عامل: اندروید 12
  • پردازنده: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 730
  • رم و حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت / رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین: 13 و 6 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8000 میلی‌آمپر ساعت

در ادامه راهنمای خرید تبلت سامسونگ به بررسی Galaxy Tab S8 می‌پردازیم. گلکسی Tab S8 صفحه نمایشی 11 اینچی دارد و با نرخ نوسازی 120 هرتزی خود برای افرادی که به دنبال سرعت بالای نمایشگر هستند، گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. ابعاد Tab s8، برابر با ۶٫۳ × ۱۶۵٫۳ × ۲۵۳٫۸ میلی‌متر و وزنش برابر با ۵۰3 گرم است.

این مدل که بهترین تبلت سامسونگ 2023 است، به رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر عریض ۱۶ به ۱۰ مجهز شده است و محتوا را با تراکم پیکسلی ۲۷۴ پیکسل‌براینچ نمایش می‌دهد. سامسونگ برای گلکسی تب اس ۸، رابط کاربری One UI 4.1 را  برپایه‌ی اندروید ۱۲ در نظر گرفته است که قابلیت ارتقا به اندروید 13 و One UI 5 را دارند.

گلکسی Tab S8 از بهترین تبلت های سامسونگ با قلم بوده که به S Pen مجهز است. هنگامی که قلم S را از بدنه تبلت خود جدا می‌کنید، منوی Air Command به صورت خودکار نمایان می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بسیار سریع‌تر کار خود را انجام دهید.

 

Galaxy Tab S8 Plus

  • صفحه نمایش: 12.4 اینچی Super AMOLED
  • سیستم عامل: اندروید 12
  • پردازنده: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 730
  • رم و حافظه داخلی: 128، 256 و 512 گیگابایت و رم 8، 12 و 16 گیگابایت
  • دوربین: 13 و 6 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 10090 میلی‌آمپر ساعت

گلکسی تب اس ۸ پلاس که جدیدترین تبلت سامسونگ 2023 است و همراه با دو تبلت دیگر از سری S8 رونمایی شده، با ابعاد ۵٫۷ × ۱۸۵ × ۲۸۵ میلی‌متر و وزن ۵۶۷ گرمی، مدل میانی از‌ نظر جثه به‌حساب می‌آید. صفحه نمایش Galaxy Tab S8 Plus با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود که یکی از بهترین محافظ‌های صفحه نمایش است و مقاومت بالایی در برابر شکستگی و خط و خش دارد.

در طراحی پنل پشتی Galaxy Tab S8 Plus که بهترین تبلت سامسونگ 2023 در سایز پلاس است، دو لنز دوربین، یک فلش و جایگاهی برای اتصال قلم هوشمند SPen قرار دارد و در سمت چپ این پنل، نام شرکت سامسونگ به سادگی و زیبایی درج شده است. این مدل از بهترین تبلت های سامسونگ با قلم شناخته می‌شود.

شرکت سامسونگ در بخش سخت‌افزار نیز تمام تلاش خود را کرده است تا با حفظ قیمت مناسب، بهترین سخت‌افزار را در تبلت گلکسی تب اس 8 پلاس تعبیه کند و باید گفت که در این کار موفق شده است. عملکرد خوب این مدل در بخش سخت‌افزار باعث شده است در لیست بهترین تبلت های سامسونگ برای بازی قرار گیرد.

تبلت گلکسی تب اس 8 پلاس در مقایسه با رقبای خود، در بخش باتری عملکرد ضعیف‌تری دارد. فناوری شارژ Galaxy Tab S8 Plus، شارژ سیمی 45 واتی است که باتری حجیم این تبلت اندرویدی را در حدود 82 دقیقه، از صفر درصد شارژ، به صد درصد شارژ می‌رساند. این تبلت سری Tab S8، از بهترین تبلت های سامسونگ 2023 به شمار می‌رود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان