//
کدخبر: ۴۰۵۰۶۷ //
با کمک هوش مصنوعی؛

هوش مصنوعی به کمک کاربران جی میل می آید|«جی‌میل» سریعتر شد

گوگل به‌روزرسانی هوش مصنوعی را برای جستجو در «جی‌میل» اعلام کرد.

هوش مصنوعی به کمک کاربران جی میل می آید|«جی‌میل» سریعتر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

گوگل اعلام کرد جستجوی یک ایمیل قدیمی حاوی دستورالعمل‌هایی از طرف رئیس، نشانی یک دوست یا شماره جوایز خطوط هوایی شما بسیار آسان‌تر می‌شود.

این شرکت روز جمعه از به‌روزرسانی هوش مصنوعی برای «جی‌میل» خبر داد و اعلام کرد: در ۱۵ روز آینده، کاربران هنگام جستجوی صندوق‌های ورودی خود، «نتایج برتر» را مشاهده خواهند کرد که در بالای بخش «همه نتایج» نشان داده شده است.​

بخش جدید توسط مدل‌های یادگیری ماشین گوگل تقویت می‌شود، که عبارت جستجو، جدیدترین ایمیل‌ها و سایر عوامل مرتبط را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص کند کدام پیام‌ها بیشترین انطباق را با جستجو دارند.

این جدیدترین تغییر استراتژیک گوگل بعد از به‌روزرسانی بحث‌برانگیز درباره حساب‌های غیرفعال «جی‌میل» است. گوگل در ماه مه (اردیبهشت) اعلام کرد محتوا و داده‌های حساب‌هایی که دو سال استفاده نشده باشند، حذف خواهند شد.

در ماه فوریه (بهمن) گوگل عرضه رابط کاربری جدید «جی‌میل» را برای کاربرانی تکمیل کرد که شامل یک طراحی مجدد و تاکید بر سایر ابزارهای بهره‌وری این شرکت بود.

تغییرات استراتژیک احتمالاً با اقدامات اخیر کاهش هزینه‌های گوگل و برنامه‌های «ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت برای ۲۰ درصد بهره‌وری بیشتر صورت گرفته است.

در آخرین نشست اعلام درآمد آلفابت، مدیران این شرکت درباره برنامه‌های خود برای تخصیص منابع به حوزه‌هایی از جمله هوش مصنوعی و جستجو بحث کرده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان