//
کدخبر: ۳۸۵۸۸۸ //

مزایای استفاده از هاست خارجی و نحوه خرید آن

اگر بخواهیم برای کسب و کار خود وبسایتی داشته باشید، باید ابتدا به سراغ تهیه هاست بروید. به همین دلیل باید از بین شرکت‌ها و کشورهایی که هاست می‌فروشند یکی را انتخاب کنید. در چنین زمانی این سوال پیش می‌آید که آیا بهتر است به سراغ هاست ایرانی برویم یا خارجی؟ یا اینکه آیا برای انتخاب سایت خارجی باید مواردی مثل نحوه خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پی پال را برای خرید از این سایت‌ها در نظر بگیریم؟

مزایای استفاده از هاست خارجی و نحوه خرید آن
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر بخواهیم برای کسب و کار خود وبسایتی داشته باشید، باید ابتدا به سراغ تهیه هاست بروید. به همین دلیل باید از بین شرکت‌ها و کشورهایی که هاست می‌فروشند یکی را انتخاب کنید.

در چنین زمانی این سوال پیش می‌آید که آیا بهتر است به سراغ هاست ایرانی برویم یا خارجی؟ یا اینکه آیا برای انتخاب سایت خارجی باید مواردی مثل نحوه خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پی پال را برای خرید از این سایت‌ها در نظر بگیریم؟ در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا با نوین پرداخت همراه شوید و به بررسی اجمالی این سوال بپردازیم و شما را با معایب و مزایای خرید هاست آشنا کنیم.

اهمیت انتخاب هاست

همه ما باید به این نکته توجه کنیم که انتخاب هاست بر روی رتبه بندی گوگل و سئو سایت تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید در رتبه بندی گوگل جزو نفرات برتر باشید و از وبسایت خود نتیجه خوبی بگیرید، باید حتماً هاست معتبر تهیه کنید.

هر چند که این امکان وجود دارد هاست انتخابی خود را تغییر دهید؛ اما باید این نکته را در نظر بگیرید که IP سایت زمانی با تغییر هاست، عوض شده و این موضوع می‌تواند منجر به پایین آمدن رتبه سایت در گوگل شود. اگر می‌خواهید دچار چنین تغییر نشوید پیشنهاد می‌کنیم از ابتدا هاستی را انتخاب کنید که بعد از خرید نخواهید آن را تغییر دهید.

هرچند که ممکن است این افت رتبه بندی پس از تغییر هاست نهایتاً یک ماه به طول بکشد اما خوب است که به عنوان طراح سایت یا یک کسب و کار از همان ابتدا برای انتخاب هاست دقت کافی را داشته باشید تا دچار اختلال در سئو و  عملکرد رتبه گوگل نشوید.

هاست ایرانی بخریم یا خارجی؟

برای خرید انتخابی بی نقص و صحیح باید عوامل زیر را در زمان خرید هاست در نظر بگیرید که عبارتند از:

1-اهمیت مکان هاست برای گوگل: گوگل ترجیح می‌دهد که کسب و کارها از یک هاست نزدیک خدمات دریافت کرده پایه ها سطح به نسبت دور.

2-وضعیت شبکه اینترنت: سرعت اینترنت در مکان‌های مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است و باید متناسب با سرعت شبکه اینترنت خود اقدام به خرید هاست مناسب کنید.

3- نوع و ملیت مخاطب: با توجه به اینکه انواع مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارد باید متناسب با نیاز مخاطبان خود اقدام به خرید هاست کنید.

مزایای استفاده از هاست خارجی و نحوه خرید آن

مزایای خرید هاست خارجی

برای خرید هاست نیاز است تا با شارژ حساب پی پال و یا خرید پرفکت مانی نسبت به دریافت یک هاست مناسب اقدام کنید که این موضوع می‌تواند برای ایرانیان به دلیل تحریم‌های موجود کمی مسئله ساز باشد. اما نوین پرداخت این دغدغه را حل کرده است. برخی از مهمترین مزایای خرید هاست خارجی عبارتند از:

  • دارای پهنای باند بسیار زیاد نسبت به هاست‌های داخل ایران

  • استفاده بدون فیلتر و محدودیت از اطلاعات

با توجه به نوع سایت و میزان هزینه‌ای که قرار است برای سایت خود کنید، باید به این سوال پاسخ دهید که آیا هاست ایرانی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است یا خرید هاست خارجی؟

بنابراین اگر به دنبال هاست خارجی هستید باید بدانید که می‌توانید با شارژ حساب پی پال و خرید پرفکت مانی این کار را انجام دهید اما همانطور که گفته شد ممکن است این کار کمی سخت باشد و به دلیل محدودیت‌های موجود مجبور باشید که از سایت‌های داخلی ایران هاست خریداری کنید. اما در ادامه قرار است به شما راهی را معرفی کنیم که می‌توانید بدونه هرگونه محدودیتی تنها با درگاه نوین پرداخت اقدام به شارژ حساب پی پال و خرید پرفکت مانی کنید و هاست موردنظرتان را از هر کشوری که می‌خواهید تهیه کنید.

مزایای استفاده از هاست خارجی و نحوه خرید آن

خرید پرفکت مانی برای تهیه هاست خارجی

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی یکی از مهمترین خدماتی است که در پرفکت مانی ارائه می‌شود. الکترونیکی در واقع همان کارت شارژ یا کارت هدیه است که با مبلغ مشخص صادر شده و کاربران به راحتی این توانایی را دارند تا با استفاده از کدهای آن پرداخت‌های بین المللی خود را انجام داده و از امکان انتقال پول به هر فرد در هر جای جهان استفاده کنند.

پرداخت آنلاین مبلغ خرید با استفاده از درگاه‌های امن و توانایی نقد کردن آنی وجه‌ها در صرافی های معتبر سراسر جهان از مزایای مهم‌ای است که خرید پرفکت مانی شامل آن می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید هاست هستید، یکی از روش‌های ممکن برای خرید هاست خارجی اقدام با روش پرفکت مانی است.

در نوین پرداخت این امکان برای کاربران حساب پرفکت مانی محیا شده تا به صورت کاملا اتوماتیک و آنی پرفکت مانی را شارژ و خریداری کرده و سپس از مزایای این روش استفاده کنند. پرفکت مانی یک کیف پول آنلاین محسوب می‌شود که می‌توانید خرید هاست خود را از این طریق انجام دهید و بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی یا حساب های بانکی بین المللی خرید خود را نهایی کنید. همچنین می‌توانید با رجوع به سایت نوین پرداخت و شارژ حساب پرفکت مانی خود نسبت به خرید هاست خارجی اقدام کنید.

شارژ حساب پی پال برای خرید هاست

علاوه‌بر این‌ها یکی دیگر از روش های خرید بین المللی از سایر کشورها مثل خرید هاست استفاده از حساب پی پال است. اگر به دنبال راهی برای شارژ حساب پی پال خود هستید که بتوانید به صورت آنی حسابتان را شارژ کرده و نسبت به خرید اقدام کنید پیشنهاد ما استفاده از درگاه نوین پرداخت به عنوانی درگاهی امن و مطمئن برای شارژ آنی حساب کاربریتان است.

بنابراین اگر به دنبال راهی هستند که بدون دردسر و بدون کوچکترین مشکلی بتوانید حساب خود را شارژ کنید و به صورت آنی خرید کرده و یا وجه نقد دریافت کنید، استفاده از درگاه امن نوین پرداخت پیشنهاد ما به شما می‌باشد.

برخی از مهمترین ویژگی هایی که نوین پرداخت را نسبت به سایت های دیگر و رقبا متمایز کرده عبارتند از:

  • پشتیبانی قدرتمند
  • سرعت در انجام امور مختلف
  • نرخ کارمزد کم
  • امنیت و رابط کاربری آسان

نوین پرداخت درگاهی امن و مفید برای شما!

نوین پرداخت این توانایی را به کاربران می‌دهد تا هر پرداخت ارزی آنلاین را با بهترین نرخ ها و متمایزترین خدمات به‌راحتی انجام داده و علاوه بر انجام کلیه سفارشات ارزی، نوین پرداخت می‌تواند احساس خوشحالی و مشتری سالاری را در کاربران ایجاد کند. در انجام امور ارزی آنلاین به کمک نوین پرداخت در کنار بهره‌برداری از سریع ترین و جامع ترین پلتفرم پرداخت ارزی آنلاین کشور می توانید با کلیه ارزش‌های سازمانی نوین پرداخت آشنا شده و از احترام و خوشحالی در یک رابطه انسانی لذت ببرید تیم نوین پرداخت برای انجام کلیه خدمات ارزی تمامی توان خود را اتخاذ کرده تا در کنار سابقه درخشان و استفاده از تیمی مجرب بتواند در حوزه پرداخت‌ها و کلیه نیازهای مشتریان عزیز خود را برطرف سازند از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید صمیمانه از شما قدردانی می‌کنیم و امیدواریم نکاتی که گفته شد برایتان مفید بوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان