//
کدخبر: ۳۷۸۹۸۲ //

جستجوهای برتر گوگل در سال ۲۰۲۲ : افشاکننده آن چیزی که مردم مهم می‌پندارند یا امیال پنهانی‌شان!

خلاصه کردن همه چیزهایی که در یک سال اتفاق افتاده دشوار است. با این حال، نگاهی به برخی از عبارات جستجو شده در سال ۲۰۲۲، یک نمای کلی روشنگر به ما ارائه می‌دهد.

جستجوهای برتر گوگل در سال ۲۰۲۲ : افشاکننده آن چیزی که مردم مهم می‌پندارند یا امیال پنهانی‌شان!
به گزارش فرتاک نیوز،

اکثر نتایج شماره یک جای تعجب ندارند. برای مثال، بیشترین جستجوی خبری اوکراین بود . حدود ۱۰ ماه از  جنگ روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ گذشته و هنوز اخبارش برای دنیا اهمین دارد. ​​به طور مشابه، در رتبه دوم فوت ملکه الیزابت دوم قرار دارد. پس از ۷۰ سال سلطنت، او در سن ۹۶ سالگی در حالی که طولانی‌ترین سلطنت بریتانیا و دومین سلطنت طولانی مدت در جهان را از آن خود کرده بود، درگذشت.

درگذشت کمدین آمریکایی و اسطوره تلویزیونی بتی وایت بود که تقریباً یک سال پیش در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ درگذشت، درست در آستانه تولد ۱۰۰ سالگی خود فوت کرد هم برای جامعه جهانی کاربران اهمیت زیادی داشت.

اما به جز این مردم کنجکاوی زیادی در مورد جانی دپ همسر سابقش – امبر هرد- داشتند و جریان دادگاه این دو را با دقت دنبال می‌کردند.

نگاهی به فیلم‌هایی که بیشترین جستجو را داشته‌اند، تحلیل دیگری از سال ۲۰۲۲ ارائه می‌کند. ثور: عشق و تندر مارول در رتبه اول قرار گرفت، بلک آدام از دی سی در رتبه دوم قرار گرفت و تاپ گان: ماوریک با بازی تام کروز در رتبه سوم قرار گرفته.

البته اینها دغدغههای انگلیسی‌هاست. تصور می‌کنم اگر در ایران می‌خواستیم کار مشابه انجام بدهیم به چیزهای کاملا متضادی می‌رسیدم. قطعی و کیفیت بد اینترنت و محدودیت‌هایش اصلا باعث شده مردم از خیر جستجوی خیلی چیزها بگذرند و آن چیزهایی که هم در موردش جستجو می‌کنند، مخصوصا در ماه‌های اخیر خیلی متضاد شده.

صاحبان سایت‌های می‌دانند که در مورد چه چیز داریم صحبت می‌کنیم، اما چون آمار من دقیق نیست و نیز به خاطر برخی محدودیت‌ها بیان «حدس» جستجوها فقط از شما دعوت می‌کنم به گرافیک‌های Statista برای الگو گرفتن توجه فرمایید.

OKLSwAkFap1W

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان