//
کدخبر: ۳۲۶۳۹۵ //

عذرخواهی زاکربرگ از کاربران به خاطر قطعی ۶ ساعته

مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در پستی در همین شبکه اجتماعی به دلیل قطعی گسترده سرویس‌های اینستاگرام و واتس‌اپ از کاربران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی زاکربرگ از کاربران به خاطر قطعی ۶ ساعته
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دویچه وله، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک بدون اشاره به دلیل اختلال نوشته است: فیس بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر اکنون دوباره آنلاین شده‌اند. برای اختلال امروز عذرخواهی می‌کنم. می دانم شما چقدر برای برقراری ارتباط با افرادی که به آنها اهمیت می‌دهید، به سرویس‌های ما متکی هستید.

زاکربرگ برای قطعی ۶ ساعته عذرخواهی کرد

همچنین این شبکه اجتماعی اعلام کرد هیچ شواهدی مبنی بر به خطر افتادن داده‌های کاربران در نتیجه این اختلال وجود ندارد.

از سوی دیگر ویل کاتکارت مدیر عملیات‌های واتس‌اپ نیز در پیامی توییتری قول داد شرکتش از اختلالات به وجود آمده درس بگیرد و رشد کند.

او در این شبکه اجتماعی نوشت: ما اکنون کاملاً برگشته‌ایم و فعالیت می‌کنیم. می‌دانیم کاربران نمی‌توانستند با استفاده از واتس‌اپ با خانواده، دوستان، کسب‌وکارها، گروه‌های اجتماعی و غیره ارتباط برقرار کنند. این رویداد به ما یادآوری کرد مردم و سازمان‌ها تا چه اندازه در زندگی روزمره به اپلیکیشن ما متکی هستند.

زاکربرگ برای قطعی ۶ ساعته عذرخواهی کرد

شب گذشته به مدت حدود ۶ ساعت سرویس‌های فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ دچار اختلال شدند و ۳.۵ میلیارد کاربر فیس‌بوک نمی‌توانستند به این سرویس‌ها دسترسی یابند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان