//
کدخبر: ۲۷۵۱۴۴ //

لپ تاپ گیمینگ ردمی G شیائومی معرفی شد

Redmi، برند زیرمجموعه شرکت شیائومی سرانجام از لپ تاپ گیمینگ ردمی G رونمایی کرد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G شیائومی معرفی شد

ردمی جی یک نوت بوک اقتصادی از سری گیمینگ است که تنها با قیمت 760 دلار راهی بازار خواهد شد. البته قیمت این لپ‌تاپ تا 1000 دلار هم بالاتر خواهد رفت. البته باید در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها برای بازار چین است و در خارج از سرزمین مادری ممکن است قیمت‌ها کمی متفاوت باشد.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ ردمی G

این لپ‌تاپ دارای یک نمایشگر 16.1 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک است؛ به گونه‌ای که ردمی وبکم را به پایین نمایشگر منتقل کرده است. اما نکته مهم‌تر در رابطه با این نمایشگر فارغ از اینکه کدام پیکربندی را انتخاب کنید، نرخ نوسازی 144 هرتز در رزولوشن 1080p و پشتیبانی 100 درصدی از فضای رنگی sRGB است.

پایین‌ترین مدل از لپ‌تاپ ردمی G، دارای پردازنده Intel Core i5-10200H با گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 خواهد بود که همان 760 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه بالاتر با Core i5-10300H و GTX 1650 Ti با قیمت 900 دلار به فروش خواهد رسید. در نهایت با 100 دلار هزینه بیشتر می‌توان این لپ‌تاپ را با پردازنده Core i7-10750H اینتل و گرافیک GTX 1650 Ti خریداری کرد. نمایشگر ردمی جی در هر حال از فناوری G-Sync پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی برای این دستگاه یک باتری 55 وات ساعتی در نظر گرفته است. با وجود سخت‌افزار پرمصرف این لپ‌تاپ ردمی وعده داده است که باتری آن برای استفاده سبک مانند وبگردی و کار تا 5.5 ساعت دوام خواهد داشت. Redmi G در ظاهر بسیار باریک به نظر می‌آید، اما ردمی عملکرد خنک سازی این لپ‌تاپ با استفاده از دو دریچه بزرگ و سه لوله جداگانه، استثنایی توصیف کرده است. دو اگزوز خروجی هوا در لبه‌های لپ‌تاپ قرار گرفته و دو خروجی اضافه هم در پشت آن به چشم می‌خورد.

در بخش ظاهری هم ردمی تلاش کرده تا لپ‌تاپ جدید خود را با ظاهر جذاب با گوشه‌های تیز طراحی کند. علاوه‌براین بدون آنکه فرم کلی لپ‌تاپ از حالت گیمینگ خارج شود، تاچ پد بزرگی هم برای آن در نظر گرفته شده. از آنجاییکه اطلاعات خاصی در خصوص جنس بدنه ردمی جی منتشر نشده است، فرض را بر آن می‌گذاریم که این لپ‌تاپ دارای بدنه پلاستیکی باشد.

پیش‌فروض ردمی G از همین حالا در چین آغاز شده و از 2 روز دیگر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان