//
کدخبر: ۲۷۴۵۶۶ //

چطور ایکس باکس وان را به حافظه SSD مجهز کنیم؟

در گزارش زیر، آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید یک SSD پر سرعت را جایگزین HDD پیش‌فرض ایکس باکس‌تان کنید.

چطور ایکس باکس وان را به حافظه SSD مجهز کنیم؟

مزایایی که حافظه‌های SSD در قیاس با حافظه‌های HDD به ارمغان می‌آورند بر هیچکس پوشیده نیست. نسل بعد در راه است و علی‌رغم تمام گرافیک‌های پر زرق و برق‌تر و جهان‌های بزرگ تر، هیجان‌انگیزترین چیز در ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ همین SSD‌ ها هستند. قطعات سخت‌افزاری کوچکی که بارگذاری‌های طولانی را از بین برده و باعث می‌شوند بیشتر از اینکه صبر کنیم، مشغول بازی باشیم.

به گزارش فرتاک نیوز، مایکروسافت می‌گوید تمام بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری ایکس، در یک سال نخست روی ایکس باکس وان هم عرضه می‌شوند؛ بنابراین برخلاف پلی استیشن ۴ که دیگر در روز‌های آخرش به سر می‌برد، ایکس باکس وان هنوز عمری با عزت خواهد داشت و چه بهتر که با یک SSD، کنسول‌تان را بیش از پیش تقویت کنید. در این مقاله، آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید یک SSD پر سرعت را جایگزین HDD پیش‌فرض ایکس باکس‌تان کنید.

برای این کار به سه چیز نیاز دارید. نخست، درایوی که قرار است جایگزین حافظه قبلی شود و ما به سراغ ADATA SU۸۰۰، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار رفتیم. بعد از این باید یک درایو فلش داشته باشید که نرم‌افزار Parted Magic رویش نصب باشد و در نهایت هم بدیهتا یک ایکس باکس وان. باید اشاره کرد که این روش لزوما با ایکس باکس وان اس سازگار نیست، اما مرحله به مرحله آن روی ایکس باکس وان استاندارد قابل انجام خواهد بود.

برای باز کردن لایه رویی کنسول، باید کار را از لبه یکی از پورت‌های USB پشتی آغاز کنید. فقط کافیست لایه مشکی رنگ بالایی را اندکی فشار دهید و به آسانی از جایش در می‌آید.

JD1d4jvvu08pبعد این ورقه را بیرون کشیده و از جا در می‌آوریم.

4nWSZiWHRpuHکنسول را می‌خوابانیم و با استفاده از هر چیز تیز یا یک پیچ‌گوشتی تخت و باریک، دو نیمه کنسول را از هم جدا می‌کنیم.

Xvhuy3YdMDzGحاشیه جلویی با این کابل قطور متصل باقی مانده. حواس‌تان باشد که صرفا لایه رویی دستگاه را به سرعت برندارید و ابتدا اتصال را قطع کنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان