//
کدخبر: ۲۷۴۵۴۳ //

مانیتور گیمینگ هواوی با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز منتشر خواهد شد

بر اساس دانسته‌ها، مانیتور گیمینگ هواوی – Huawei Gaming Display قرار است با مشخصات فوق‌العاده قدرتمند بزودی وارد بازار گردد.

مانیتور گیمینگ هواوی با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز منتشر خواهد شد

غول گوشی‌ساز چینی، یعنی شرکت هواوی قرار نیست متوقف شود. این شرکت توسعه یافته چینی، برنامه و پروژه‌های متعددی را در دست ساخت و عرضه دارد. یکی از این پروژه‌ها، مربوط به ساخت و عرضه‌ی صفحه نمایش‌های هواوی است. به‌طور کلی مانیتورهای شرکت هواوی قرار است در سه مدل وارد بازار شوند که یکی از این سه مدل، طرح گیمینگ آن است. صفحه نمایشی که بر اساس اخبار از نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی در کنار استفاده از تکنولوژی قدرتمند LED بهره می‌برد.

چه اطلاعاتی از مانیتور گیمینگ هواوی در دسترس است؟

تا این لحظه هنوز اطلاعات بصورت خیلی دقیق و واضحی مشخص نشده‌اند. اما در این مانیتورها قرار است که از صفحه نمایش BOE استفاده شود. بنظر کارشناسان در حال حاضر استفاده از این فناوری بهترین انتخاب برای ساخت مانیتور خواهد بود. مانیتورهای جدید شرکت هواوی، مخصوصاً مدل گیمینگ آن تقریبا پاسخگو تمام نیازهای شما در کیفیت‌های پایین و بسیار بالا خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز، در واقع گزارشات حاکی از آن است که باری دیگر هواوی قرار است با بزرگان دنیای صفحه نمایش به رقابت بپردازد. به همین خاطر به‌نظر می‌رسد نسل جدید محصولات این شرکت چینی همراه با بالاترین کیفیت و جدیدترین فناوری‌ها باشد. همچنین بنظر می‌رسد که مدیران شرکت هواوی قصد دارند تا نام محصول جدید خود را "صفحه نمایش هوشمند" نام‌گذاری نمایند.

تمامی صفحه نمایش‌های این شرکت چینی تحت گواهی‌نامه ۳C بوده که بر اساس این گواهی‌نامه صفحه نمایش‌های BOE شرکت هواوی مورد تایید قرار خواهند گرفت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص مانیتورهای معمولی یا گیمینگ هواوی در دسترس نیست. در نتیجه باید منتظر باشیم تا اخبار رسمی و جدید به دستمان برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان