//
کدخبر: ۹۹۳۸۶ //
رضا فیاضی مطرح کرد:

امیدوارم همه نوجوانان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند

رضا فیاضی گفت: همگی باید از جشنواره کتابخوانی رضوی حمایت کنیم چراکه برگزاری این جشنواره ها از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند و مانع بروز فجایع اجتماعی در مدارس و جامعه ما می شوند.

 امیدوارم همه نوجوانان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا فیاضی بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی در خصوص لزوم تبلیغات مستمر برای مقوله کتاب گفت:

کتاب باید در اولویت های ما باشد. تبلیغاتی که برای ورزشی مثل فوتبال صورت می گیرد آنقدر زیاد است که مخاطب چه علاقمند باشد چه نباشد فوتبال را و تبلیغات آن را تماشا می کند لذا ما اگر بتوانیم برای کتاب هم چنین برنامه ای داشته باشیم و از تمام جهات مثلا در سریال ها در برنامه های تولیدی کتاب را تبلیغات کنیم می توانیم پای کتاب را به زندگی مردم باز کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تبلیغات کتاب ها و رخدادهای کتابی توسط افراد سرشناس و معروف نیز باعث می شود مردم برای خواندن آن کتاب ها کنجکاو و علاقمند شوند و در سطح کتابخوانی کشور موثر است.

این بازیگر با اشاره به تاثیر کتابخانه ها در سطح مطالعه جامعه عنوان کرد: عضویت در کتابخانه ها در افزایش سطح کتابخوانی در جامعه بسیار موثر هستند اما باید کتاب های کتابخانه ها به روز رسانی شوند و کتاب های جدید و خوب در کنار کتاب های قدیمی و ارزشمند در دسترس مردم قرار بگیرند.

رضا فیاضی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: جشنواره های کتابخوانی هم یکی دیگر از رویدادهای تاثیرگذار بر روند افزایشی مطالعه در بین مردم هستند و به عنوان نمونه جشنواره کتابخوانی رضوی در طی سال های اخیر ثابت قدم بوده است و اگر این جشنواره به تمام مردم و تمام اقشار جامعه معرفی شود و همه بتوانند در آن شرکت کنند بسیار مفید خواهد بود.

این نویسنده با صدور پیامی به نوجوانان و کودکان تصریح کرد: پیام من به نوجوانان و کودکان این است که از هر اتفاق فرهنگی و هنری در کشور و خصوصا در حال حاضر از جشنواره کتابخوانی رضوی استقبال کنید. همگی باید از این جشنواره و رخدادهای اینچنینی حمایت کنیم چراکه برگزاری این جشنواره ها از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند و مانع بروز فجایع اجتماعی در مدارس و جامعه ما می شوند.

فیاضی با تاکید بر اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی خاطرنشان کرد: وقتی فرزندان ما دغدغه هایی مانند کتابخواندن و آشنایی با سیره ائمه اطهار داشته باشند از طریق دانشی که به آنها تزریق می شود بیشتر مراقب وجهه انسانی خود خواهند بود و به سن بزرگسالی هم که می رسند دیگر از افکار پلید و منفی فاصله خواهد گرفت. لذا امیدوارم که جشنواره کتابخوانی رضوی بیشترین شرکت کننده را از میان نوجوانان داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان