//
کدخبر: ۹۹۳۶۰ //

پشت پرده دفاع سینماگران از بازگشت بهروز وثوقی

حدود 100 نفر از سلبریتی ها و به اصطلاح بازیگران و سینماگران کشور در نامه ای به حسن روحانی خواستار درخواست بازگشت بهروز وثوقی به ایران را داشتند.

  پشت پرده دفاع سینماگران از بازگشت بهروز وثوقی
به گزارش فرتاک نیوز،

 نامه ای که جای تعحب دارد. تعجب به دلیل اینکه نام بهروز وثوقی به فساد در سینمای ایران در زمان رژیم ستمشاهی گره خورده است، نقش اول بسیاری از فیلم فارسی هایی که فساد و فسق را ترویج می کرد و بهروز وثوقی با حمایت های خاندان پهلوی بازیگر تمام عیار آن روزها بود.

تعجب در این موضوع درخواست بازگشت وی است که جمعی بازیگر و چهره سینمایی در نامه خود از رییس جمهور خواستار شده اند، آیا این افراد در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حضور ندارند؟ مردم برای چه چیز انقلاب کردند، خون پاک صدها هزار شهید به چه علت ریخته شده است؟ مردم متدین ایران به دلیل همین فسادی که شاه ترویج می کرد قیام کردند تا اسلام زنده بماند، حالا عده ای دلسوز یک بازیگری شده اند که فسادش و اقدامش برای ایجاد فساد واضح و مبرهن است؟

بعد از واکنش تند سردار کارگر به این سینماگران حالا دادستان کل کشور به این موضوع ورود کرده و با اشاره به اینکه اخیرا یک جامعه‌ای تحت عنوان جامعه هنرمندان کمپینی‌ را به راه انداخته‌اند، گفت: اینها همه حساب شده است و ما از پشت پرده خبر داریم. یک شخصی تحت عنوان هنرمند و سینما‌گر که قبل از انقلاب فسادش‌ همه جا را فرا گرفته بود پس از انقلاب به آمریکا فرار کرده و با خاندان فالوده‌ می‌خورد.

منتظری تاکید کرد: هر ایرانی حق دارد به کشورش برگردد و هیچ شخص و مقامی نمی‌تواند مانع از بازگشت یک شهروند ایرانی شود اما اگر شخصی جرمی مرتکب شده و کارهای خلافی که باید به موجب آن تحت تعقیب قرار گیرد، باید برای او فرش قرمز بیاندازند؟! ما بیش از 200 هزار شهید و 560 هزار جانباز و آزاده داریم و ملت ایران هزینه سنگینی را بر تحقق اهداف انقلاب داده است.

دادستان کل کشور با طرح این سوال که چگونه یک گروه اندک می خواهند پا روی خون شهدا بگذارند، تصریح کرد: خون داده شد تا این فسادها‌ نباشد و ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا آیا اجازه می‌دهند گروه اندکی که فسادشان‌ قبل از انقلاب و پس از آن مشهود بوده بخواهند ارزش‌ها را نادیده بگیرند؟!

منتظری با بیان اینکه بدانند اگر مسئولین در برخی از مراتب سکوت می‌کنند به فرموده مقام معظم رهبری به خاطر آن است که ما به متن می‌پردازیم و اینها حواشی است، تاکید کرد: این ملت اجازه نمی‌دهد عده‌ای خون شهیدان و جانبازان گران قدری که با گذشت 30 سال زندگی جانکاه خود را ادامه می‌دهند عبور کنند. امروز از واقعیت‌های موجود که از مهمترین مسائل کشور است، مسئله اقتصاد است و ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم.

واقعا سوال اینجاست چرا عده ای از یک بازیگر فاسد زمان شاه دفاع می کنند؟ پشت پرده این دفاع چیست و چه کسانی پشت چرده این ماجرا هستند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان