//
کدخبر: ۹۶۸۷۶ //

سلبریتی مجرد سینما و تلویزیون بالاخره ازدواج کرد

او زمانی محبوب قلب همه خانم‌های مجرد بود، ولی همیشه از ازدواج طفره می‌رفت. تا اینکه بلاخره در سن ۵۷ سالگی این طلسم را شکست.

سلبریتی مجرد سینما و تلویزیون بالاخره ازدواج کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

هیو گرانت هنرپیشه معروف هالیوود پنجشنبه شب در چلسی لندن با آنا ابرستین تهیه‌کننده‌ی سوئدی ازدواج کرد. این زوج از ۶ سال قبل با هم بودند و ۳ فرزند دارند. گرنت ۵۷ ساله در هالیوود به عدم تمایل و حتی ترسش از ازدواج معروف بود. او در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای گفته بود: من زیاد به ازدواج اعتقاد ندارم. در طول عمرم ازدواج‌های موفق بسیار کمی دیده‌ام. به نظرم ازدواج بیشتر راهی به سمت بدبختی ابدی است.

یکی از دوستان نزدیک گرنت می‌گوید: این روزی است که هیچ یک از دوستان هیو فکرش را نمی‌کردند. او بلاخره تبدیل به مرد خانواده شد.

علاوه بر شرکت سه فرزند گرنت در مراسم عروسی آنچه توجه همه را برانگیخت حلقه ازدواج عجیب و غیرعادی او بود. در حالیکه عروس یک حلقه ساده طلایی داشت، داماد با دست کردن این حلقه عجیب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. همچنین آنا ابرستین در مراسم عروسی خود با نپوشیدن لباس عروس جلب توجه کرد.

هیو گرنت بازیگر فیلم‌های محبوبی مانند چهار عروسی و یک تشییع جنازه، ماه تلخ، باقیمانده روز و قطار نیمه شب به ونیز قبل از این ازدواج دو رابطه طولانی مدت دیگر را تجربه کرده، ولی هر دوی آن‌ها به جدایی ختم شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان