//
کدخبر: ۹۶۸۷۲ //

آقای بازیگر : نمی خواستم به هیچ زنی آزار برسانم

فریمن در جدیدترین بیانیه خود به دفاع از خود در برابر اتهامات رسوایی جنسی پرداخت و گفت: بی نهایت احساس ضعف و سر خوردگی می کنم. هشتاد زندگی ام در مرز نابودی و هلاکت است. تنها در یک چشم به هم زدن همه چیز برایم نابود شد. من صدا تمامی کسانی که قربانی آزار جنسی قرار گرفته اند را می شنوم.

 آقای بازیگر : نمی خواستم به هیچ زنی آزار برسانم
به گزارش فرتاک نیوز،

 طی هفته گذشته "مورگان فریمن" بازیگر مطرح هالیوودی که همواره در اکثریت فیلمها در نقش مرد عاقل و خردمند به ایفای نقش می پردازد، این به رفتار و آزار جنسی توسط هشت زن سینمای هالیوود متهم شد.

مورگان فریمن پس از این اخبار و قرارگیری نامش در کنار فهرست بلند و طولانی رسوایی های جنسی هالیوود واکنش نشان داد و گفت: من قصد آزار کسی را نداشتم. همه مرا می شناسند. اما سیل انتقادات با این واکنش تغییری نکرد و فریمن باز هم واکنش نشان داد.

فریمن در جدیدترین بیانیه خود به دفاع از خودش پرداخت و گفت: بی نهایت احساس ضعف و سر خوردگی می کنم. هشتاد زندگی ام در مرز نابودی و هلاکت است. تنها در یک چشم به هم زدن همه چیز برایم نابود شد. من صدا تمامی کسانی که قربانی آزار جنسی قرار گرفته اند را می شنوم.

وی ادامه داد: آزار و اذیت و تجاوز جنسی در سینمای هالیوود وحشتناک است. من تمام اتهامات را رد می کنم زیرا نمی خواستم و نمی خواهم هیچ زنی از من ناراحت شود. من هیچ وقت قصد نداشتم محیطی نا آرام برای همکاران زن خود بسازم.

سال گذشته طوفان رسوایی جنسی سینمای هالیوود را در نوردید و این اتفاق تا جایی پیش رفت که اکثر بازیگران زن سینمای هالیوود در اعتراض به این موضوع در مراسم گلدن گلوب لباس سیاه پوشیدند.

آغاز افشاگری ها درباره رسوایی جنسی در سینمای هالیوود به اتفاقات "هاروی واینستاین" تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود باز می گردد. وی که سابقه همکاری طولانی با "کوئینتین تارانتینو" را دارد از سوی چندین بازیگر زن متهم به آزار جنسی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۸۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان