//
کدخبر: ۹۱۴۳۳ //

«رمبو ۵» در جشنواره کن

جدیدترین فیلم از مجموعه اکشن «رمبو» با بازی «سیلوستر استالونه» به خریداران بین‌المللی در بازار جشنواره کن معرفی می‌شود.

«رمبو ۵» در جشنواره کن
به گزارش فرتاک نیوز،

 تولید فیلم جدید «رمبو» از این مجموعه ۳۶ ساله قرار است از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شود و «سیلوستر استالونه» دوباره در نقش «جان رمبو» بازی خواهد کرد.

کمپانی «میلنیوم میدیا» سرمایه‌گذاری و پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد و «آوی لرنر» و «کوین کینگ» به عنوان تهیه‌کننده و «مت کرولنیک» نیز در مقام فیلمنامه‌نویس با این پروژه سینمایی همکاری خواهند داشت و کارگردان آن نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

پروژه «رمبو ۵» پیش از این که مقابل دوربین برود در بازار هفتادویکیمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن به خریداران از سراسر جهان معرفی می‌شود. جشنواره فیلم کن از ۸ می (۱۸ اردیبهشت) تا ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) در فرانسه  برگزار می‌شود.

اولین فیلم از مجموعه «رمبو» با عنوان «اولین خون» در سال ۱۹۸۲ ساخته شد و قسمت دوم آن نیز سه سال بعد به سینما آمد. قسمت سوم و چهارم از این مجموعه فیلم اکشن و هیجانی نیز در سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۸ ساخته شد. مجموعه فیلم‌های «رمبو» تاکنون به فروشی بالغ بر ۷۲۷ میلیون دلار در گیشه سینمای جهان دست یافته‌اند.

«استالونه» بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه «گلدن گلوب» که بیشتر به ‌خاطر نقش‌های اکشن در دو فیلم به‌یادماندنی «رمبو» و «راکی» شناخته می‌شود. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته است.

وی برای بازی در فیلم «راکی» دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار ـ یکی برای بهترین بازیگری و دیگری برای بهترین فیلمنامه- شد تا سومین بازیگر سینما پس از «چارلی چاپلین» و «اورسن ولز» باشد که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان