//
کدخبر: ۹۰۳۰۸ //

افشین فکوری: بدنبال زمینه بروز و ظهور استعدادهای جوانان علاقمند به هنر سینما هستیم

دبیر و مجری کارشناس کانون فیلم شهر در فرهنگسرای رازی در گفت و گو با فرتاک نیوز از اهداف این کانون سخن گفت.

افشین فکوری: بدنبال زمینه بروز و ظهور استعدادهای جوانان علاقمند به هنر سینما هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین فکوری دبیر و مجری- کارشناس کانون فیلم شهر در فرهنگسرای رازی در گفت و گو با فرتاک نیوزگفت: از مهم ترین اهداف کانون فیلم شهر، فراهم نمودن فضایی جهت ایجاد اجتماعات پویا و بارور نمودن خلاقیت ها در این همنشینی از طریق نمایش و تحلیل آثار سینمایی مختلف وهمچنین ایجاد محملی جهت معرفی آثاری ارزشمند و قابل بحث در حوزه سینما به مخاطبین و ارتقای سطح سلیقه آنها در انتخاب آثار سینمایی، و نیز آشنایی بیشتر مخاطبین به ویژه جوانان این حوزه، با اشکال مختلف سینما مثل فیلم کوتاه، مستند، فیلم های کلاسیک خارجی، مستند، نیمیشن و فیلم های کوتاه و ... می باشیم.

مدیرهنری کانون فیلم فردا امید در فرهنگسرای امید در ادامه افزود: در کانون فیلم شهر و کانون فیلم فرهنگسرای امید به جز فعالیت در حوزه نمایش و تحلیل و بررسی، برگزاری ورکشاپها، همچنین کارگاه های آموزشی را نیز  دنبال می کنیم.

وی افزود: کانون ما در راستای اهداف خود که بخش مهمی از آن به آموزش در مباحث تخصصی حوزه ی سینما نظیر بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، تدوین و غیره می پردازد و امیدواریم بتوانیم در این راستا به وظیفه خود عمل نماییم.

کارشناس کانون فیلم شهر در فرهنگسرای رازی در ادامه گفت: بادعوت از اساتید و هنرمندان، در کنار نمایش آثاری که دارای جنبه های آموزشی می باشد، اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی برای علاقمندان می نماییم.

فکوری در ادامه افزود: از دیگر اهداف این کانون، برپایی بزرگداشت هنرمندان باسابقه و پیشکسوت در عرصه کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و تهیه کنندگی می باشد.

افشین فکوری

وی افزود: رسالت دیگر ما در این کانون فراهم کردن زمینه نمایش آثار فیلمسازان جوان که تا به حال دیده نشده اند، به منظور فراهم نمودن زمینه بروز و ظهور استعدادهای جوانان علاقمند به هنر سینما از طریق انتشار فراخوان از کارگردانان فیلم کوتاه و مستند دعوت به عمل می آید تا با ارائه فیلم خود و انجام مراحل بازبینی فیلم شان در کانون ما نقد و بررسی شود.

کارشناس کانون فیلم شهر در پایان سخنان خود گفت: کانون فیلم شهرما هر دوشنبه دوهفته یکبار و هرجمعه دو هفته یکبار از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در فرهنگسرای رازی برگزار می شود و کانون فیلم فردای امید، در فرهنگسرای امید، هر چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ نمایش فیلم را با حضور عوامل مربوطه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم که ورود برای عموم آزاد می باشد.

گفت و گو: سپیده شعبان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان